رژیم کشنده سوپراستار بی تی اس برای تناسب اندام

جونگکوک کوچکترین عضو گروه بی تی اس رژیم غذابی و روتین ورزشی خود را فاش کرد!

رژیم کشنده سوپراستار بی تی اس برای تناسب اندام

به گزارش تیترکوتاه، جونگکوک کوچک‌ترین عضو گروه موفق بی تی اس روتین ورزشی و رژیم غذایی سخت خود در ماه‌های اخیر را فاش کرده است! جونگکوک ۲۵ ساله با حضور در برنامه شوگا روتین ورزشی و رژیم غذایی خود در ماه‌های اخیر خود را برای هم گروهی خود توضیح داد! کوچک‌ترین عضو گروه بی تی اس در مورد رژیم غذایی سخت و روتین تناسب اندام خود صحبت کرده است.

جونگ_کوک

جونگکوک فاش کرده است در حالی که برای انتشار تک آهنگ خود به نام سِون آماده می‌شد سخت تلاش کرد تا بدن خود را در شرایط مطلوب برای عکسبرداری پیش از انتشار این آهنگ نگه دارد!

افشاگری‌های جونگکوک در مورد عادت‌های غذایی و برنامه ورزشی خود، آرمی‌ها و کاربران اینترنتی را مجذوب خود کرده است.

شوگا گفتگو خود را با پرسیدن در مورد برنامه غذایی فعلی جونگکوک آغاز کرد. در پاسخ، جونگکوک تجربه خود را در مورد روزه‌داری متناوب خود به اشتراک گذاشت. یک برنامه غذایی سخت که به خاطر فواید سلامتی آن مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفته است.

این برنامه رژیمی ۲۰:۴ نام دارد. طبق این رژیم فرد در یک پنجره ۴ ساعته غذا می‌خورد و ۲۰ ساعت باقی مانده را روزه می‌گیرد! علیرغم این رژیم سخت،

جونگکوک فاش کرد که در مورد حفظ این رژیم وسواسی ندارد و رویکرد متعادلی را نسبت به سلامت و تناسب اندام خود حفظ می‌کند

نظم مهمترین بخش رژیم غذایی جونگکوک است!

جونگ کوک توضیح داد که این روش را برای آماده شدن برای عکسبرداری اخیر خود در ایالات متحده و اولین فعالیت مستقل خود انتخاب کرد. این اعتراف به وضوح نشان می‌دهد که او چقدر برای حفظ فرم خود، نه فقط برای زیبایی، بلکه همچنین برای ارائه بهترین عملکرد خود برای آرمی‌ها، ارزش قائل است.

این دو آیدل همچنین درباره تمرین ورزشی خود صحبت کردند. جونگکوک با افتخار اعتراف کرد:

«من سخت تمرین می‌کنم.» این خبری جدید و عجیب برای آرمی‌ها نیست! با توجه به ظاهر و فرم بدن متناسب او، داشتن یک روتین ورزشی سختگیرانه طبیعی است!

رویکرد جونگ کوک به روزه داری متناوب و تمرینات ورزشی سخت بر اهمیت نظم، تعادل و مراقبت از خود تأکید می‌کند. بدون شک این روتینی سخت است. با این وجود پیام جونگکوک به طرفدارانش واضح بود:

«این رژیم درباره وسواس نیست. بلکه در مورد اتخاذ یک روند پایدار و متعادل برای سلامت و تناسب اندام است.»

علی‌رغم چالش‌هایی که با چنین برنامه‌های غذایی و تمرینی شدید همراه است، عزم و نظم جونگکوک نتیجه‌ای فوق العاده داشت. تلاش‌های این آقای آیدل بی شک به منبع الهام بسیاری تبدیل می‌شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر