تغییر چهره اینفلوئنسر مشهور/ کوبیدند و از نو ساختند

تصویری از صدف بیوتی قبل از عمل های زیبایی در ایران منتشر شده است.

تغییر چهره اینفلوئنسر مشهور/ کوبیدند و از نو ساختند

به گزارش تیترکوتاه، این روزها بازار بلاگر ها در زمینه‌های مختلف از جمله سفر، غذا و زیبایی داغ است. در سراسر دنیا کسانی هستند که در یک یا چند زمینه به تولید محتوا در پیج‌های اینستاگرامی و کانال یوتوب خود می‌پردازند. صدف بیوتی یکی از بلاگرها و اینفلوئنسرهای مشهور ایرانی است. او در اینستاگرام و یوتوب خودآرایی آموزش می‌دهد و نزدیک به چهار میلیون فالوئر دارد.

صدف بیوتی با نام اصلی صدف مسائلی، در تاریخ 14 تیر 1368 در تهران متولد شد. او اکنون به عنوان یکی از معروف‌ترین بلاگرها و اینفلوئنسرهای حوزه آرایشی و بهداشتی در میان مخاطبان ایرانی شناخته می‌شود.

صدف_بیوتی

تحصیلات

صدف به دلیل مخالفت خانواده نتوانست وارد صنعت آرایشگری شود. او پس از بررسی‌هایی که انجام داد، به رشته جراحی پلاستیک رسید. اما همانطور که خودش می‌گوید، این رشته را به دلیل درس‌های سخت و سنگین نادیده گرفت و سراغ آن نرفت. پس از آن، به فکر رشته معماری افتاد و از این رشته نیز صرف نظر کرد. او در آخر رشته شیمی را انتخاب کرد. به گفته صدف بیوتی هدف او از انتخاب رشته شیمی، راه‌اندازی کارخانه تولید لوازم آرایشی بوده است.

صدف مسائلی بعد از آنکه لیسانس شیمی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفت، به آرایشگری برگشت. او توانست با دیدن ویدئوهای میکاپ آرتیست‌های معروف در یوتوب، آرایشگری را یاد بگیرد. او برای یادگرفتن فن خودآرایی نرفته و همه چیز را از طریق دیدن ویدئوهای آموزشی در فضای مجازی یاد گرفته است.

خانواده

صدف مسائلی چند سالی است که در آمریکا زندگی می‌‌کند. او همانجا ازدواج کرده است. صدف به همراه مادر و خواهرش به نام سارا ساکن آمریکا هستند. او هیچوقت عکس یا فیلمی از پدرش منتشر نمی‌کند.

عمل زیبایی

صدف بیوتی می‌گوید که تنها بینی خود را عمل کرده است. چندسال پیش هم بوتاکس انجام داده که فقط به مدت سه ماه ماندگاری داشته است. او هر چندوقت یکبار برای بهترشدن پوستش فیشیال انجام می‌دهد. به جز عمل زیبایی او برای اولین بار تزریق لب را هم تجربه کرده است.

تصویری از صدف مسائلی معروف به صدف بیوتی که یک بلاگر و آرایشگر است قبل از عمل های زیبایی در ایران منتشر شده است.

 

منبع: رکنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر