فروش بچه های بی سرپرست در قالب تشکل های قانونی!

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: کار مردم را با کمک مردم انجام می دهیم و موفق خواهیم شد. اگر به سمن ها و مردم توجه نشود، هیچ کاری در کلانشهر تهران پیش نخواهد رفت.

احمد احمدی صدر ، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در دوره جدید مدیرت شهری، افتخار شهرداری این است که در تمام تصمیم گیری ها از کمک سمن ها استفاده شده است، گفت: در این دوره، جلوی کار هیچ سمنی گرفته نشده است. لازم به ذکر است، ما با سمن ها کار می کنیم نه با کاسبان آسیب. تا همین امروز، بیش از 120 جلسه با سمن های مختلف و حتی آنهایی که نقدهای شدید به شهرداری وارد می کردند داشتم. الان سمن ها 34 مرکز استعدادیابی ما را اداره می کنند. 

وی افزود: برخی سمن ها که جلوی فعالیتشان گرفته شده است، ارتباطات خوبی دارند و پشتشان شبکه های مافیایی هستند که اقدام به بچه فروشی و قاچاق مواد مخدر می کنند. آنها چون از پشتوانه رسانه ای برخوردار هستند دائما برخی حرف ها را در بوق و کرنا می کنند ولی نکته این است که باید اینها را از دل شهر تهران حذف کرد در واقع این سمن ها آلودگی های شهر تهران هستند. در دل سمن هایی که قلبا کار می کنند یکی دو سمن پیدا می شود که در پشت لوای حمایت از کودکان کار و زنان معتاد آسیب دیده از هیچ قاچاقی دریغ نمی کنند و درآمدهای سرشاری از این مسیر داشتند و دارند و ما با اینها حتما برخورد می کنیم.

احمدی صدر تاکید کرد: یکی از این سمن ها، وقتی که مدیریت جدید شهری سر کار آمد، سه طبقه شهرداری نزدیک به سه هزار متر بود با ماهیانه 2 و نیم میلیون تومان اجاره کرده بودند و خیلی ها از آنها حمایت می کردند که ما آنها را خلع ید کردیم. آنها هر کاری علیه مردم انجام می دادند و در دو سال گذشته قبل از مدیریت ما از آن فضای شهرداری استفاده می کردند.

احمدی صدر: شبکه های بیگانه پشت کاسبان آسیب ایستاده اند

وی در پایان گفت: معلوم است اینها می روند کار رسانه ای می کنند و شبکه های بیگانه هم پشتشان می ایستند. ما ابایی نداریم و با کاسبان آسیب حتما برخورد می کنیم ولی از سمن ها صد در صد حمایت می کنیم و افتخار ما این است که با گروه های مردمی این کارها را دنبال می کنیم. کار مردم را با کمک مردم انجام می دهیم و موفق خواهیم شد. اگر به سمن ها و مردم توجه نشود، هیچ کاری در کلانشهر تهران پیش نخواهد رفت.

 

منبع: رکنا
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر