جشن ۱۰ کیلومتری همه را شاد کرد جز پاکبان‌ها+تصاویر

جشن ده کیلومتری عید غدیر در روز جمعه ۱۶ تیر در حالی برگزار شد که شلوغی موکب‌ها و برپایی استیج‌های بزرگ و ایجاد شهربازی برای کودکان در این مراسم، تهران را در هیاهو فرو برد.

جشن ۱۰ کیلومتری همه را شاد کرد جز پاکبان‌ها+تصاویر

به گزارش تیترکوتاه، جشن ده کیلومتری عید غدیر در روز جمعه ۱۶ تیر  در حالی برگزار شد که شلوغی موکب‌ها و برپایی استیج‌های بزرگ و ایجاد شهربازی برای کودکان در این مراسم، تهران را در هیاهو فرو برد.

مشاهدات شخصی از شب ۱۶ تیرِ تهران؛ ساعت ۲۳ از هفت تیر به سمت خیابان امام خمینی ترافیک سنگین و اصطلاحا قفلِ خیابان‌ها، تا حوالی سعدی راه‌بندان بود، از بهارستان به سمت دروازه شمران، خیابان کلا قفل بود.

راهی به سمت خیابان انقلاب و میدان فردوسی نبود، کف خیابان‌ها را لیوان یک بار مصرف و پوست بستنی یخی پر کرده! هنوز ایستگاه‌های صلواتی دایر است. در یک ایستگاه شانه شانه تخم مرغ می‌دهند، دود غلیظ زیر پل، ترافیک سنگین، کارتن‌های بستنی یخی، صدای یا علی و بوی قیمه می‌آید. ماموران انتظامی کنار پیاده‌رو ایستاده‌اند، مردم دسته دسته ساندویچ اولویه به دست راه می‌روند، دیگ‌های شربت حالا به ته رسیده. ترافیک همچنان کُشنده است. برخی مسیرها به شکل غافلگیرکننده بسته هست و پلیس راهور با نرده جلوی عبور را می‌گیرد. کف آسفالت سوخته، بقایای آتش‌بازی ساعات گذشته است، موتوری‌ها بی‌طاقت شدند از پیاده‌رو به دنبال راه فرارند. برخی موتوری‌ها سربند یا علی دارند، برخی ماشین‌ها هم پارچه‌هایی منقش به عناوینی مثل حیدر بسته‌اند. برخی رهگذران کلافه و مات و مبهوتند. ترافیک تا اول شریعتی ادامه دارد و شریعتی به سمت سیدخندان تقریبا تردد حالت عادی دارد.

راهپیمایی عید غدیر با شکوه قابل توجهی در تهران برگزار شد اما به هر حال نکاتی هم داشت که در ادامه مروری بر آن داریم.

لاوینگ نرس با انتشار عکس زیر در توییتر نوشت: کیفیت مراسم میدان ولی‌عصر پایین بود...جدا از بی‌برنامگی و‌ عدم مدیریت صحیح فقط یک بخش از پشت صحنه را نشانتان می‌دهم.

زباله2

زباله1

زباله

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر