وضعیت بد فرهنگیان در این شهر

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از کمبود حدود ۱۱ هزار معلم در سال تحصیلی جدید خبر داد.

وضعیت بد فرهنگیان در این شهر

محمدخلیل عسکری در دیدار جمعی از مسئولان آموزش و پرورش با مدیران دادگستری فارس که به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد، گفت: راهکارهایی را در این راستا پیش بینی کردیم اما این مسئله مشکل بزرگی است که باید همه برای حل آن کمک کنند.

وی به همکاری دستگاه قضا و آموزش و پرورش در این استان را بسیار خوب ارزیابی و اضافه کرد: مسئولان دادگستری استان نسبت به جامعه معلمین و دانش آموزی حساس هستند و حق آنها است که آموزش و پرورش را دغدغه اول خود بداند و نگران باشند.

عسکری، گفت: ما در آموزش و پرورش علاوه بر پاسخگو بودن به دنبال مطالبه گری برای نقش و وظیفه سایر دستگاه‌ها نسبت به آموزش وپرورش در تربیت هستیم و در این راستا از دستگاه قضایی نیز درخواست کمک داریم.

عسکری با بیان برخی دستاوردها و مشکلات پیش روی آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: به‌رغم تلاش‌های انجام شده مشکل فضای پردیس گپهای دانشگاه فرهنگیان فارس همچنان وجود دارد.

وی در خصوص مولدسازی املاک نیز گفت: استان فارس رتبه سوم کشوری را در مولد سازی دارد لذا در این زمینه نیاز به مساعدت بیش از پیش قوه قضاییه داریم.

عسکری افزود: راهکارهایی را در این راستا پیش بینی کردیم اما این مسئله و مشکل بزرگی است که باید همه برای حل آن کمک کنند.

وی همچنین با اشاره به بحث هویت بخشی به دانش آموزان، عنوان کرد: آگاهی دانش آموزان از دستاوردها و افتخارات در امر هویت بخشی به دانش آموزان بسیار موثر است.

رئیس کل دادگستری فارس نیز در این دیدار اظهار کرد: تمام تمرکز دشمن روی دانش آموزان است و ما هر روز شاهد تحرکات جدید و تازه‌ای از آنها هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی افزود: عملکرد مدارس نشان از حرکت رو به جلو آموزش و پرورش دارد و نشان می‌دهد در آموزش و پرورش روی بعد علمی و فرهنگی دانش آموزان به خوبی کار می‌شود.

رئیس کل دادگستری فارس ادامه داد: سنددار کردن املاک آموزش و پرورش کار ارزشمندی است که در حال انجام است.

وی بر لزوم هم افزایی فعالیت‌های آموزش وپرورش و دادگستری فارس به منظور فرهنگ سازی وپیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد و از طرح قاضی در مدرسه به عنوان نمونه‌ای از همکاری خوب بین این دستگاه نام برد.

انتهای پیام/

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر