مریم رجوی اکنون کجاست؟

«مریم رجوی دستگیر شده و در راه ایران است»؛ این خبر یا شایعه‌ای است که در ساعات اخیر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

مریم رجوی اکنون کجاست؟

 یک حساب توییتری که با عنوان «اخبار سپاه پاسداران» فعالیت می‌کند در توییتی نوشته است:

«‌مریم قجر عضدانلو (رجوی) رئیس سازمان تروریستی منافقین به همراه تعدادی از سران این گروهک در یک عملیات مشترک اطلاعاتی دستگیر شده و بزودی وارد خاکِ ایران خواهند شد»

عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای اصولگرا که پیش‌تر مدیرمسئول روزنامه‌ی جوان، وابسته به سپاه بود، در پاسخ به این توییت نوشت: «‌‎سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بارها اعلام کرده هیچ سامانه مجازی ندارد»

اشاره‌ی آقای گنجی به تاکید چندباره‌ی سخنگوی سپاه پاسداران و هم‌چنین روابط عمومی این نهاد نظامی مبنی بر اینکه «سپاه کانال و یا صفحه رسمی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ندارد» است.

با وجود اینکه تا این لحظه هیچ‌گونه خبری مبنی بر دستگیری مریم‌ رجوی به شکل رسمی اعلام نشده‌است اما برخی کاربران توییتر که متعلق به طیف «انقلابی و اصولگرا» هستند به شکل مستقیم یا تلویحی از این اتفاق سخن می‌گویند.

در روزهای گذشته نیز پلیس آلبانی با حمله به کمپ «اشرف ۳» با اعضای سازمان تروریستی «مجاهدین خلق» برخورد کرده بود که بازتاب وسیعی در رسانه‌های ایران داشت.

منبع: انصاف نیوز

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • محمد

    .....الله اکبر....همیشه خوش خبر باشید

  • سعید

    خدا کنه این خبر واقعیت داشته باشه.
    در اینصورت دیگه هر ننه قمری پاشو بگذاره اونور آب ، جرات نمیکنه اینقدر واق واق کنه!

  • ناشناس

    مریم رجوی دیگه چه خریه

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر