رفاقت جالب فرهنگیان این استان با دانش آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آمادگی ۸۰۶ پایگاه آموزش و پرورش برای اوقات فراغت دانش‌آموزان خبرداد و گفت: پیش‌بینی شده ۱۱۰ هزار نفر در پایگاه‌ها حضور پیدا کنند.

سلمان محمدی، با اشاره به اینکه برنامه‌های تابستانی امسال با شعار «تربیت بدون توقف» برنامه‌ریزی شده است اظهار داشت: اوقات فراغت به معنای وقت مرده و آزاد نیست بلکه فرصت مناسبی برای فعالیت در رشته های مورد علاقه دانش‌آموزان است و از آن به عنوان فرصت یاد می‌شود.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های اوقات فراغت کار تربیتی به صورت غیرمستقیم انجام می‌شود عنوان کرد: در تابستان تمام سالن‌های ورزشی، کانون‌های فرهنگی تربیی و اردوگاه‌ها و حیاط مدارس آمادگی دارند در رشته‌های مختلف فرهنگی و ورزشی پذیرای دانش‌آموزان باشند.

محمدی با بیان اینکه در برنامه‌ریزی‌ها تلاش شده بین مدرسه، منزل و مسجد پیوندی برقرار شود گفت: این آموزش‌ها هدفمند و با نگاه تربیتی خواهد بود و جامعه‌پذیری، انجام کار تیمی و احترام به بزرگتر به صورت غیرمستقیم آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت روز گذشته برگزار شد افزود: سال گذشته ۵۸۵ پایگاه اوقات فراغت برپا شد و امسال به ۸۰۶ پایگاه افزایش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: همچنین سال گذشته ۹۰ هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت حاضر شدند اما امسال پیش‌بینی شده این تعداد به ۱۱۰ هزار نفر برسد.

محمدی با اشاره به اینکه به تمام مدارس ابلاغ شده که حیاط آن‌ها با برنامه در اختیار اوقات فراغت دانش‌آموزان قرار بگیرد عنوان کرد: در سند تحول بنیادین نیز عنوان شده مدرسه کانون تربیتی محله است و بهترین فرصت برای کسب این جایگاه تابستان است.

وی با اشاره به شناسایی دانش‌آموزان مستعد در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری گفت: طرح شهاب به منظور شناسایی و هدایت این دانش‌آموزان اجرا می‌شود

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر