نظر امام خمینی درباره فرهنگیان چه بود

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: آموزش و پرورش از منظر معمار کبیر انقلاب مبدأ هرگونه تغییر و تحول در جامعه است و این امر باید مدنظر فرهنگیان قرار گیرد.

 آموزش و پرورش از منظر امام خمینی (ره) مبدأ تغییر و تحول است

عادل خالقی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، سی و چهارمین سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمینی (ره)، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران تسلیت و تعزیت گفت و خواستار پیروی از سیره ایشان شد.

خالقی با بیان اینکه بی‌تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر خواهد بود، گفت: امام خمینی (ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امام راحل جفاها دید؛ اما باثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان اباعبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختیار پیش روند.

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش  نیز از منظر معمار کبیر انقلاب مبدأ هرگونه تغییر و تحول در جامعه است و امید می‌رود فرهنگیان در سایه خودباوری و پشتکار، روشنگری و بیان حقایق منشأ خیر و برکت فراوان باشند و در راه معرفی و ترویج اندیشه‌های متعالی، اهداف و زوایای زندگی پربرکت آن بزرگوار به نسل حاضر و آینده گام بردارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه کرد: از سوی دیگر، پانزدهم خرداد نیز یادآور پایمردی‌ها و دلاوری‌های آزادمردانی است که با نثار خون خویش نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستم‌شاهی به وجود آوردند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر