واکنش جالب یگانه به سولداوت کنسرتش

در حالی که پیش از این خبر از ممنوع‌الکاری محسن یگانه به علت حمایت از اعتراضات داده بودند، حالا بلیت فروشی کنسرتش انجام شده است .

واکنش جالب یگانه به سولداوت کنسرتش

به گزارش خبرنگار تیترکوتاه، محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ می‌باشد. تاریخ تولد محسن یگانه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴ در گنبدکاووس است. تحصیلات محسن یگانه دانشجوی انصرافی مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد تهران می‌باشد. محسن یگانه دانشجوی رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی بود که در دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب تحصیل می‌کرد. اما پس از گذراندن شش ترم به علت مشغله بسیار در حرفه موسیقی، از ادامه تحصیل انصراف داد.

محسن یگانه فرزند یکی مانده به آخر خانواده است و دو خواهر بزرگترش هر کدام پزشک و دندان‌پزشک هستند. او فرزند یکی از شهدای جنگ ایران و عراق، محمدرضا یگانه است و مادرش استاد دانشگاه است.

وضعیت تاهل :

محسن یگانه در نوروز 1389 اعلام کرد که ازدواج کرده است. محسن یگانه در 14 آبان 1393 صاحب فرزند دختری به نام «نگاه» شد. به همین دلیل نام نگاه را برای چهارمین آلبوم رسمی خود برگزید.

در حالی که پیش از این خبر از ممنوع‌الکاری محسن یگانه به علت حمایت از اعتراضات داده بودند، حالا بلیت فروشی کنسرتش انجام شده و حتی به دلیل استقبال بسیار زیاد، کنسرتش تمدید شده، واکنش او به فروش رفتن بلیت‌های کنسرتش با مزه است.

یگانه

یگانه1

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر