وضعیت ناجور دختران دانشگاه فرهنگیان

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید زیرساخت‌های استان تکمیل شود، برای مثال خوابگاه دانشجویی دختران دانشگاه فرهنگیان استان البرز یک کانکس است و موجب شد بسیاری از دانشجویان از استان بروند.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد، در شورای اداری استان البرز که با حضور معاون امور اجرایی رییس جمهور برگزار شد با تاکید بر نرخ مهاجرت پذیر بودن استان البرز، اضافه کرد: نیاز است با نگاه ویژه در راستای تامین و تکمیل زیرساخت‌های استان اقدام کرد.

عباسی افزود: برای مثال کمبود نیروی انسانی در حوزه آموزشی و یا نداشتن خوابگاه دختران در دانشگاه فرهنگیان البرز از جمله مسائلی است که باید برطرف شود، خوابگاه دانشجویان خانم دانشگاه فرهنگیان در یک کانکس است!

وی افزود: مسئله دیگری که باید مدنظر قرار بگیر در خصوص کشاورزی است، امروز در پایین‌ترین سطح این حوزه قرار گرفته ایم.

عباسی با بیان اینکه درست نیست باغ ۱۵۰ ساله ای در استان البرز به واسطه تأمین آب شرب دیگر استان‌ها خشک شود، اضافه کرد: مردم کاری از دستشان بر نمیاید، امروز دغدغه مردم البرز را چه کسی دارد؟ کدام مسؤول تهران درد مردم البرز را می‌داند ؟

این نماینده مجلس با بیان اینکه پارک علم و فناوری البرز علی‌رغم امکانات و ظرفیتی که دارد از حیث اخذ بودجه کمترین میزان را در کشور از آن خود می‌کند، اضافه کرد: سالانه بیش از ۱.۵ میلیارد دلار سوخت پروازهای خارجی داده‌ایم در حالی که برای جذب سوخت کارگو از سوی دولت هیچ اقدامی نداشتیم، انتظار می‌رود به واسطه وجود فرودگاه پیام در البرز از این ظرفیت استفاده شود.

عباسی در پایان به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر بازسازی صحنه مدیران انقلابی تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در این حوزه پررنگ باشیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
پیشنهاد سردبیر