ماجرای سگ کشی بی رحمانه در محل دفن زباله های شهری

شهردار مرند گفت: ویدیو منتشر شده در فضای مجازی که در آن ادعا می شود سگ های ولگرد در محل دفن زباله شهر مرند کشته و رها شده اند، مربوط به شهر مرند نیست. احتمالا حوالی خوی رخ داده است البته با قطعیت در مورد خوی نمی توانم بگویم باید تحقیق بیشتری صورت گیرد.

رضا اسدی، شهردار شهر مرند  با اشاره به اینکه شهر مرند برخوردار از اکیپ زنده گیری و رهاسازی در محل نگهداری از سگ های بی صاحب است،  تصریح کرد: ویدیو منتشر شده در فضای مجازی که در آن ادعا می شود سگ های ولگرد در محل دفن زباله شهر مرند کشته و رها شده اند، مربوط به شهر مرند نیست.

وی گفت: اقدام زنده گیری و نگهداری توسط شهرداری و غذارسانی توسط یکی از انجمن های مردم نهاد این منطقه انجام می گیرد و ما به هیچ عنوان اقدامی برای حذف فیزیکی این حیوانات از منطقه نداشته ایم.

شهردار مرند بیان داشت: این ویدیو و آدرسی که مربوط به یکی از روستاهای عنوان شده در متن منتشر شده است اصلا ارتباطی با شهر مرند ندارد و فاصله زیادی با این شهر دارد.

اسدی با اشاره به اینکه برآوردی از تعداد سگ های بدون صاحب در این منطقه نشده است، افزود: در طی ۴ ماه گذشته نزدیک به ۳۰۰ مورد از این سگ ها زنده گیری و در مرکز نگهداری رهاسازی شده است. همچنین پیگیر راه اندازی مرکز عقیم سازی سگ ها در این منطقه نیز هستیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    حیوانات بی پناه روهرکسی بکشه سزای اعمالش روخواهد دید به این زبون بسته ها ازار نرسانید باید یادبگیریداین طبیعت بااب وهوای زیباش مطعلق به همه موجودات هست.

اخبار
پیشنهاد سردبیر