فرهنگیان و دانش آموزان این استان غوغا کردند

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: میانگین سرانه فضای ورزشی آموزش و پرورش گلستان با ۳۵/۴ مترمربع بیشتر از میانگین سرانه فضای ورزشی آموزش و پرورش کشور است.

سیدرضا نظری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش معلمان و همکاران آموزش و پرورش استان گلستان، دانش آموزان گرگانی در مسابقات رباتیک جهان رتبه نخست را کسب نموده و این افتخار بزرگی برای استان است.

وی تصریح کرد: نگاه، حرف و شعار آموزش و پرورش عقل سالم در جسم سالم بوده و معتقدیم که با سالم بودن جسم دانش آموزان آمادگی یادگیری را خواهند داشت و از این رو در گسترش فضاهای ورزشی آموزش و پرورش تاکید و نگاه جدی داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر سرانه میانگین فضای ورزشی در آموزش و پرورش گلستان بالاتر از میانگین کشوری است. میانگین سرانه فضای ورزشی در کشور ۳۴ صدم مترمربع بوده در صورتی که این میانگین در استان ما ۳۵/۴ صدم مترمربع است.

وی ادامه داد: هرساله سالروز شهادت علامه فرزانه مرتضی مطهری روز و هفته معلم نامگذاری شده و فعالیت های این استاد در راستای سازماندهی نسل موثر از مبارزین در قالب گروه ها و جمعیت ها بود.

نظری گفت: تلاش این شهید مبارزه با افکار انحرافی و مقابله با جریان نفاق و کمونیست بوده و به تمام معنا یک معلم بود.

وی بیان کرد: نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی از آثار، تالیفات و کتاب های این استاد در حوزه استخدامی معلمان تراز انقلاب استفاده می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: نقش مردم در نظام تعلیم و تربیت مهم و بی بدیل بوده و انتظار داریم، اولیاء و والدین در فعالیت های گوناگون مدارس و آموزش و پرورش حضور فعال داشته باشند.

وی یادآور شد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای گذر از پیچ و خم دشوار کشور باید به آموزش و پرورش نگاه ویژه داشت و توسعه و پیشرفت هر کشور در دستان با کیفیت معلمان است. از این رو آگاهی، به روز بودن، ایمان، آشنایی با روحیات دانش آموزان در معلمان از عناصر مهم در تعلیم و تربیت دانش اموزان است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر