قول مهم مسئولان امر به بازنشستگان/منتظر افزایش حقوق باشید!

قول مهم مسئولان امر به بازنشستگان/منتظر افزایش حقوق باشید!

بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از قول مسئولان امر برای افزایش حقوق بازنشستگان در اردیبهشت خبر داد.

به گزارش تیتر کوتاه، حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران) در ارتباط با افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال جدید گفت: در روزهای اخیر، وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قول موثق دادند که در اردیبهشت افزایش حقوق اعمال می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه هر ماه واریز حقوق بازنشستگان کارگری از بیستم آغاز می‌شود، توقع داریم مقدمات کار قبل از این تاریخ فراهم شود؛ حقوق اردیبهشت بازنشستگان باید افزایش یابد و در عین حال، بایستی مابه‌التفاوت فروردین همراه با مستمری اردیبهشت پرداخت شود.

ایزدان تاکید می‌کند: پیگیری‌های ما از سازمان تامین اجتماعی نشان می‌دهد که مقامات سازمان آماده پرداخت افزایش حقوق در ماه جاری هستند؛ حتی اگر مراحل اداری کار برای صدور احکام تا پایان ماه به سرانجام نرسد، احتمالاً پرداخت‌ها صورت می‌گیرد و در مرحله‌ی بعد احکام حقوقی جدید صادر می‌شود. احتمال دارد مراحل اداری کار و امضا توسط هیات امنا و سپس تایید در هیات دولت به طول بینجامد.

به گفته وی، وزیر کار و مدیرعامل سازمان باید به قول خود مبنی بر افزایش حقوق در اردیبهشت پایبند باشند؛ بازنشستگان انتظار دارند در روزهای آینده حقوق جدید و مابه‌التفاوت را دریافت کنند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    آقا قول مهم یعنی چه؟
    افزایش حقوق را از فروردین انجام ندادند و قشر عظیمی از بازنشستگان مو سپید را رها کردند در برابر گرانی و تورم اونوقت منت دارش هم می کنید که قول دادند.
    وظیفه شان را انجام ندادند باید توبیخ هم شوند اونوقت شما می گوئید قول دادند، الان شاخ غول را شکستند که 4 میلیون را مانند سال گذشته چشم براه گذاشتند.
    الان قول دادند یعنی ماورا قانون عمل کردند ، یعنی کار شاق انجام دادند که بتوانند بی تفاوتی و بی عدالتی شان را با انجام وظیفه شان البته با تاخیر عمدی از چشمهای 4 میلیون بازنشسته پنهان کنند.

    اصل قضیه اینه که به مرگ گرفتند تا به تب راضی شویم.

    یعنی افزایش حقوق بیش از 21 درصد را فراموش کنید چونکه ما همین 21 درصد را داریم با قول و مایه کاری به شما می دهیم.
    یعنی فعلا صحبت از 25 درصد مطالبات سایر سطوح باقی مانده از سال قبل به انضمام مابه التفاوت یکساله آن فعلا صحبتی نکنید، چون ما با تلاش بسیار موفق شدیم به شما قول بدهیم که حقوقتان امسال 21 درصد اضافه می شود.!!!!!!

    لطفا" اصل قضیه را با حاشیه و بزرگنمایی کارهایی که با تاخیر و آسیب به میلیونها نفر می شود پنهان نکنید.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر