آتش سوزی | سازمان آتش نشانی

جزئیات حادثه سهمگین خیابان ستارخان / آخرین آمار مصدومان مشخص شد + فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک باب ساختمان نیمه کاره و سرایت به انبار کالا در خیابان امیر کبیر خبر داد.

جزئیات حادثه سهمگین خیابان ستارخان / آخرین آمار مصدومان مشخص شد + فیلم

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به آتش سوزی یک انبار در محدوده خیابان امیرکبیر گفت: ساختمان محل آتش سوزی انبار پشم شیشه و گل‌های پلاستیکی بود؛ دو نفر از آتش‌نشانان مصدوم شدند و میزان خسارات مالی نیز قابل توجه پیش‌بینی می‌شود.

سید جلال ملکی گفت: حوالی ساعت ۱۳ امروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان نیمه کاره به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی‌درنگ آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش سوزی از ساختمان در حال ساخت شروع و به یک باب انبار کالا سرایت کرد.

ملکی ادامه داد: جزییات حادثه پس از پایان عملیات اعلام می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی، با بیان اینکه نخستین گروه از آتش نشانان در مدت سه دقیقه خود را به محل رسانده اند، گفت: محل حریق یک انبار پر از وسایل پلاستیکی، پشم شیشه و قابل اشتغال است و دود غلیظ آن قابل رویت است.

وی ادامه داد: در این عملیات دو آتش نشان مصدوم شده‌اند.

ملکی یاداور شد: فعلا خبری از تعداد مصدومان یا فوتی وجود ندارد و گزارش تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

آتش سوزی در یک برج ۲۰ طبقه خیابان ستارخان

ملکی همچنین درخصوص یک آتش سوزی دیگر در خیابان ستارخان تهران، گفت: ساعت ۱۱: ۱۰ امروز نیز آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی خیابان ستارخان بین خیابان بهبودی و شادمان اعلام شد که بی‌درنگ ماموران چهار دستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل اصلی آتش سوزی در برج ۲۰ طبقه، مغازه‌ای به وسعت ۳۰متر بود که در آن مدارک و اسناد نگهداری می‌شد به علت شدت آتش سوزی، آتش و دود به مغازه‌های هم جوار و طبقات بالا سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: آتش نشانان همزمان با مهار آتش با دسترسی به داخل ساختمان مشغول خارج کردن افراد و اهالی برج شدند و تعدادی از ساکنان نیز خودشان موفق به خروج از ساختمان شده‌اند.

وی افزود: هشت نفر از شهروندان به پشت بام برج منتقل و بعد از مهار آتش سوزی به طبقات پایین منتقل شدند همچنین یک مرد ۳۵ ساله دچار سوختگی شده بود که به بیمارستان منتقل شد.

به گفته ملکی، در مجموع ۶۰ نفر از شهروندان توسط آتش‌نشانان از محل حادثه خارج شدند.

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر