سپهر خلجی: ابتکار استان گلستان در برگزاری جشنواره «خبرنگار امیدآفرین» ستودنی و الگو ساز است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با قدردانی از ابتکار گلستان در برپایی جشنواره «خبرنگار امیدآفرین» با محوریت سفر دوم رئیس‌جمهور، گفت: ابتکار این استان در برپایی جشنواره «خبرنگار امیدآفرین» ستودنی است و می‌تواند در سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت الگویی برای دیگر استان‌ها باشد.

سپهر خلجی: ابتکار استان گلستان در برگزاری جشنواره «خبرنگار امیدآفرین» ستودنی و الگو ساز است
سپهر خلجی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد: مدیر باید هنر رسانه داشته باشد؛ هرچند مدیر گاهی درک رسانه‌ای دارد اما توان و ابزارش را ندارد که لازم است برای تقویت آن اقدام کند.

وی ادامه داد: گاهی مدیر از سر کم‌اطلاعی فردی را در روابط عمومی منصوب می‌کند که واکنش مؤثر و به هنگام ندارد و در نتیجه آن کارها و خدمات دولت به‌خوبی اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، روابط عمومی را بازوی هر دستگاه اجرایی دانست و تصریح کرد: اگر مدیری درک کاملی از ماهیت این بخش سازمانی‌اش نداشته باشد نتایج خوبی را شاهد نخواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حسن نظر رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در ابتکار راه‌اندازی جشنواره «خبرنگار امیدآفرین» ویژه سفر دور دوم رئیس‌جمهور به گلستان، اظهار کرد: توان و قدرت رسانه در اطلاع‌رسانی، امیدآفرینی و انگیزه بخشی بسیار مهم است.

الهام متین ابراز امیدواری کرد همراهی و هم‌افزایی رسانه‌ها با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان منجر به پیشرفت و آبادانی این استان شود.

وی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و نیز شورای اطلاع‌رسانی استان‌ها در راهبرد رسانه‌ها با هدف اقناع افکار عمومی، روایت اول، صحیح و جامع اقدامات و خدمات دولت به مردم گفت: هم‌افزایی سازنده بین دستگاهی و نیز با رسانه‌ها بی‌شک در ضریب دهی به اخبار و تبیین خدمات و اقدامات مؤثر است.

در پایان این دیدار سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ضمن امضای پوستر جشنواره «خبرنگار امیدآفرین»، یادداشتی نیز به‌رسم یادگار نوشت. همچنین از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هدایای فرهنگی تقدیم مهمانان شد.

جشنواره رسانه‌ای خبرنگار امیدآفرین استان گلستان با محور سفر دوم رییس جمهور به استان، گلستان سرزمین برادری، پروژه های سفر، جهاد تبیین، امید و نشاط‌آفرینی و طرح‌ها و زیرساخت‌های استان و گردشگری فرهنگی آشوراده و خلیج گرگان برگزار می‌شود.

تبیین دستاوردهای سفر دوم رییس جمهور و هیات دولت به استان گلستان، روایت اول، صحیح و جامع اقدامات و خدمات دولت به مردم، افزایش کمی و ارتقای کیفی محتوای رسانه ای و ضریب دهی به اخبار سفر، ترغیب فعالان رسانه به مشارکت گسترده در تبیین و تشریح مسائل مرتبط با سفر دولت مردمی سیزدهم از اهداف این جشنواره است.

تولید محتواهای مردمی نیز بخش ویژه این جشنواره رسانه ای است که در قالب‌های عکس، پوستر، اینفوگرافیک، تیزر، محتوای صوتی، موشن گرافیک، خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، مقاله و یادداشت برپا می‌شود.

در پایان از ۱۰ فعال رسانه ای برتر با اهدای جوایز نفیس تجلیل به عمل خواهد آمد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا روز یکشنبه ۳ دی جاری به شماره ۰۹۱۱۳۷۰۶۴۳۲ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

مطابق گزارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، این استان ۱۷۰ مجوز رسمی دارد که ۶۷ در حوزه پایگاه خبری تحلیلی، ۱۸ مجوز نشریه الکترونیک و بقیه نشریه چاپی یا نوشتاری است.

انتهای پیام/

منبع: برنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر