اختصاصی تیترکوتاه:

برگزارکنندگان برتر نمایشگاهی در ۱۴۰۲ معرفی شدند / اتاق تعاون در میان برترین ها

مراسم تقدیر از برگزارکنندگان برتر نمایشگاه در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

برگزارکنندگان برتر نمایشگاهی در ۱۴۰۲ معرفی شدند  / اتاق تعاون در میان برترین ها

مراسم تقدیر از برگزارکنندگان برتر نمایشگاه در سال ۱۴۰۲ امروز ۱۶ اردیبهشت ماه با حضور محمدصادق قنادزاده معاون سازمان توسعه تجارت،‌احمدرضا علایی طباطبایی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، ‌اعضای انجمن برگزارکنندگان نمایشگاهی و سایر مقامات و مسئولان در محل تالار اصفهان محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.  

علایی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران  در این نشست با بیان اینکه رسالت ما در شرکت سهامی نمایشگاه ها تقویت بُعد بین المللی نمایشگاه ها است، بیان کرد: امروزه ۸۰ درصد از رویدادهایی که ما در کشور برگزار می کنیم متمرکز بر نمایشگاه های داخلی و تنها ۲۰ درصد از آنها بر برگزاری رویدادهای خارجی تمرکز دارد. البته نباید فراموش کرد که کشور ما درگیر تحریم های ناجوانمردانه قرار گرفته است. اما همین شرایط ایجاب می کند که ما در برابر موضوعات مختلف انعطاف پذیری بیشتری داشته باشیم. ما شرکت هایی داریم که مجریان بسیار توانمندی در جذب هیئت های خارجی دارند. ما باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم و حتی آن را تقویت کنیم.

وی در ادامه به برگزاری موفق نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اشاره کرد و گفت: این رویداد مهم نمایشگاهی در یکی از سخت ترین مقاطع سال برگزار شد. حضور این حجم از هیئت تجاری و بازدیدکننده خارجی نشان دهنده این است که ما می توانیم نمظیر چنین اتفافات بزرگی را رقم بزنیم. چند عنوان نمایشگاهی در کشور وجود دارد که ظرفیت برگزاری در این حد و اندازه را دارد. ما باید ظرفیت های برگزاری چنین رویدادهایی را تقویت کنیم.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در ادامه گفت: ما نتوانسته ایم از ظرفیت انجمن برگزارکنندگان نهایت استفاده را ببریم؛ امیدواریم در سال جاری این مهم تحقق پیدا کند.  

علایی طباطبایی در ادامه به روند انتخاب برگزارکنندگان برتر کشور اشاره کرد و گفت: ما در سال قبل ۵ شرکت را به عنوان شرکت برتر از نظر وسعت برگزاری انتخاب کرده بودیم؛ اما امسال منتخبان بر اساس ۴ شاخص متراژ برگزاری، متراژ ارزی، کمترین مغایرت ارزی و بهترین برگزارکننده استانی از لحاظ وسعت برگزاری انتخاب شده اند.  

به گزارش تیترکوتاه، برگزارکنندگان منتخب در سال ۱۴۰۲ به شرح زیر معرفی و مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند:

الف – منتخبان بخش وسعت برگزاری:

۱ – شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا با برگزاری ۷ عنوان رویداد نمایشگاهی به وسعت ۱۵۶۹۳۶ متر مربع

۲-  شرکت نمانگر با برگزاری ۳ عنوان رویداد نمایشگاهی به وسعت ۸۴۶۳۳ متر مربع  

۳ – اتاق تعاون ایران با برگزاری ۳ عنوان رویداد نمایشگاهی به وسعت ۷۴۵۲۳ متر مربع

ب ) منتخبان بخش ارزی:

۱- شرکت ایدرو با برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو با پوشش فضای  ۶۰۹۷ مترمربع ارزی

۲- شرکت سامع پادنوین با برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی منسوجات خانگی و محصولات نساجی با پوشش ۳۶۴۰ مترمربع ارزی

۳- شرکت ملی نفت ایران (شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا) با پوشش ۳۲۷۲ مترمربع ارزی 

ج) منتخبان بخش کمترین مغایرت ارزی:

۱- شرکت پالار سامانه با برگزاری سی‌امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته  

۲- شرکت ماندگار تجارت شیرین با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکوییت، شیرینی و شکلات ایران

۳- شرکت بانیان امید با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری

د) بخش استانی:

شرکت آرتانمانگر اردبیل با برگزاری ۳۵ عنوان رویداد نمایشگاهی در سال ۱۴۰۲ به وسعت ۱۷۳ هزار متر مربع 

گفتنی است در ادامه این مراسم اعضای انجمن برگزارکنندگان به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مسائل روز صنعت نمایشگاهی در حوزه برگزاری پرداختند. در پایان این جلسه از با اهدای لوحح تقدیر و تندیس از شرکت های برتر تقدیر به عمل آمد.

شما مخاطبان گرامی می توانید در ادامه گزارش تصویری این مراسم را مشاهده بفرمایید:

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها