احمدزاده: مردم نقش مهمی در رشد اقتصادی بازی می‌کنند

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل نمایشگاه‌های ایران گفت: جهش تولید با مشارکت مردم، روشی برتر برای توسعه و پیشرفت کشور است.

احمدزاده: مردم نقش مهمی در رشد اقتصادی بازی می‌کنند

محسن احمدزاده؛ مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران گفت: امروزه، جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان یک روش برتر برای توسعه و پیشرفت محسوب می‌شود که در آن مردم به عنوان قدرت اصلی در تصمیم گیری‌ها و اجرای برنامه‌ها نقش اساسی دارند

وی اضافه کرد: این شیوه توسعه مبتنی بر پیشرفت، باعث می‌شود تمام افراد در جامعه علاقه مند به مشارکت فعال در مسائل مختلف شوند و احساس مالکیت و مسئولیت نسبت به توسعه کشور خود، داشته باشند.

این استاد دانشگاه به اهمیت و نقش روابط عمومی در موضوع جهش تولید با مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: روابط عمومی و امور بین‌الملل از اهمیت بسیاری برخوردار هستند که به توسعه و رشد هر سازمان و کشوری کمک می‌کنند. اما درحال‌حاضر، با پیشرفت فناوری و جهانی شدن، این اهمیت به یک سطح جدیدی رسیده است.

وی تاکید کرد: ارتباطات صحیح و قوی با جوامع بین‌المللی، به کشورها کمک می‌کند تا بازارهای جدید را کشف کنند و روابط تجاری بین‌المللی را توسعه دهند. همچنین، با ارتباطات قوی با کشورهای دیگر، می‌توان از تجربیات آنها بهره برد و از فرصت‌های همکاری مشترک استفاده کرد.

دکتر احمدزاده افزود: این ارتباطات قوی و مؤثر، به کشورها کمک می‌کند تا منابع خود را بهینه استفاده کنند، فناوری‌های نوین را به کار بگیرند و بازارهای جدید را شناسایی کنند. همچنین، با ایجاد ارتباطات فرهنگی و دیپلماسی فعال، می‌توان نقش برجسته‌ای در صلح و آرامش جهانی ایفا کرد.

وی خاطر نشان کرد: در نهایت، برای دستیابی به جهش تولید با مشارکت مردم، باید اهمیت روابط عمومی و امور بین‌الملل را درک کنیم و از آنها بهره ببریم. با ایجاد ارتباطات قوی و مؤثر با دیگران، می‌توانیم بهترین راهکارها را برای اهمیت جایگاه روابط عمومی و امور بین‌الملل در جهش تولید با مشارکت مردم به تصویر کشید

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل نمایشگاه‌های ایران گفت: جهش تولید با مشارکت مردم یک مفهوم مهم در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشورها است که به معنای افزایش تولید و بهبود عملکرد صنایع و بخش‌های مختلف اقتصادی با مشارکت فعال و مساعدت مردم است.

وی با بیان اینکه در این مدل، مردم به عنوان عامل اصلی تولید و خدمات، نقش مهمی در رشد و پیشرفت اقتصادی بازی می‌کنند، افزود: افزایش تولید، ایجاد اشتغال، توسعه مهارت ها، افزایش درآمد و توزیع عادلانه و ارتقای نظام اقتصادی برخی از مزایای جهش تولید با مشارکت است.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها