اختصاصی تیترکوتاه:

رشد بیش از ۱۰۰ درصدی فضای نمایشگاه موتورسیکلت شهر آفتاب / تفاهم سازمان توسعه تجارت و نمایشگاه شهر آفتاب

نشست خبری چهارمین نمایشگاه موتور سیکلت شهر آفتاب برگزار شد.

رشد بیش از ۱۰۰ درصدی فضای نمایشگاه موتورسیکلت شهر آفتاب / تفاهم سازمان توسعه تجارت و نمایشگاه شهر آفتاب

نشست خبری چهارمین نمایشگاه موتور سیکلت شهر آفتاب امروز ۱۸ دی ماه با حضور عباس تقدسی نژاد مدیرعامل مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب، جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه و اصحاب رسانه برگزار شد.

تقدسی نژاد در این نشست با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه موتور سیکلت و دوچرخه شهر آفتاب نسبت به دوره قبلی آن با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی در فضای برگزاری مواجه شده است، گفت: ۱۲۰ شرکت و ۴۰۰ برند در فضایی بالغ بر ۳۰ هزارمتر مربع آخرین دستاوردها و خدمات خود در این صنعت را به نمایش خواهند گذاشت.

نمایشگاه‌ها باید مسئله‌محور باشند

وی در ادامه گفت: به عقیده ما نمایشگاه‌ها باید مسئله محور باشند. به عبارتی نمایشگاه‌ها باید بخشی از مشکلات صنایع را مرتفع کنند. نمایشگاه‌ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارند. با توجه به این موضوع صنعت نمایشگاهی به یک سند جامع احتیاج دارد. امروزه ما با انبوه نمایشگاه‌های تکراری در سطح کشور مواجهیم. لذا یکی از موضوعات مهمی که در این سند جامع باید مدنظر قرار بگیرد برگزاری نمایشگاه‌ها با موضوعا تکراری است.

وی در ادامه عنوان کرد: به عقیده من، ما در حوزه داخلی به یک خانه صنعت نمایشگاهی و در سطح بین‌المللی به یک نگاه جامع تری احتیاج داریم تا به سمت اهداف جمهوری اسلامی ایران در حوزه اقتصادی، صنعتی و تجاری حرکت کنیم.

تقدسی نژاد در ادامه به برگزاری نمایشگاه خودرو شهر آفتاب اشاره کرد و گفت: این رویداد در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد. نگاه ما در این نمایشگاه گفتمان‌سازی در حل مسائل مربوط به چالش‌های صنعت خودرو است. از این رو نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه نیز در راستای حل معضلات شهری پیرامون آلودگی هوا برگزار خواهد شد. چرا که یکی از مشکلات ما در شهر تهران آلودگی هوا است که بخشی از این موضوع به موتورسیکلت‌ها گره خورده است.

تفاهم نمایشگاه شهر آفتاب با سازمان توسعه تجارت

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب در ادامه عنوان کرد: متاسفانه ما امروزه بیشتر درگیر حواشی صنعت نمایشگاهی هستیم. در همین راستا اخیرا تفاهمی با هدف تحول صنعت نمایشگاهی کشور با سازمان توسعه تجارت انجام داده‌ایم. گفتنی است این تفاهم با نگاه اقتداربخشی به صنعت نمایشگاهی کشور است که جزییات آن در نخستین فرصت منتشر خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها