انفجار در بورس!

شاخص کل بازار سرمایه، ۱ ساعت ابتدایی بازار را با رشدی ۶۰ هزار واحدی آغاز کرد.

انفجار در بورس!

بازار سرمایه اولین روز کاری هفته را انفجاری آغاز کرد. بورس تهران امروز صبح با تقاضای شدیدی در صنایع دلاری رو به رو شده است و گروه فلزات اساسی و پتروشیمی در کانون توجه سرمایه گذاران هستند.

شاخص کل بورس اوراق بهادار بعد از گذشت 20 دقیقه از آغاز معاملات با رشد 2.08 درصدی همراه شده است و پر قدرت به کانال 2میلیون و 400 هزار واحدی ورود کرده است.نمادهای فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص گذاشتند و در بین تاثیرگذاران برتر خبری از سهام منفی تا 20 دقیقه ابتدایی بازار نمی باشد. شاخص کل هم وزن نیز امروز هم به رشد خود ادامه داده است با رشد  1.67 درصدی به سطح 799 هزار واحدی رسیده است.

گفتنی است بیشترین ارزش معاملات در بین صنایع متعلق به گروه فلزات اساسی و محصولات شیمایی می باشد و درخشش گروه فلزات اساسی در بازار امروز ناشی از افزایش ارزش معاملات آن است. سرانه خرید اشخاص حقیقی نیز امروز فاصله قابل قبولی با سرانه فروش آن ها دارد و تا اینجای معاملات سرانه خرید 32.1 میلیون تومانی و سرانه فروش 24.7 میلیون تومانی از حقیقی ها به ثبت رسیده است.

لازم به ذکر است که تا کنون که حدود 1 ساعت و نیم از بازگشایی بازار گذشته است ارزش معاملات از 10 هزار میلیارد تومان فراتر رفته که پالس بسیار مثبتی برای بازار سرمایه به حساب می آید.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها