دلار| ارز | اقتصاد | تورم | بانک مرکزی

تلاطم بازار ارز ناشی از چیست ؟ / دلار تا کجا نوسان دارد ؟

نماینده مردم اهواز در مجلسبا اشاره به تلاطم اخیر در بازار ارز گفت: این تلاطم در بازار ارز جنبه اقتصادی ندارد و سرمنشا آن در خارج از مرز‌های کشور است، چرا که در چند ماه اخیر یک ثباتی در بازار ارز حاکم شده که آرامشی در بازار ایجاد کرده است.

تلاطم بازار ارز ناشی از چیست ؟ / دلار تا کجا نوسان دارد ؟
بازار ارز همیشه از مهمترین و پر تقاضاترین بازارها در کشور بوده و است، این بازار همیشه تلاطم زیادی را متاثر از عوامل خارجی داخلی به خود دیده است.
 
نماینده مجلس گفت: تلاطم‌های اخیر در بازار ارز سرمنشا خارجی دارد، چراکه ما چند ماهی است در اقتصاد به یک ثبات نسبی رسیده‌ایم.
 
سیدکریم حسینی؛ نماینده مردم اهواز در مجلسبا اشاره به تلاطم اخیر در بازار ارز گفت: این تلاطم در بازار ارز جنبه اقتصادی ندارد و سرمنشا آن در خارج از مرز‌های کشور است، چرا که در چند ماه اخیر یک ثباتی در بازار ارز حاکم شده که آرامشی در بازار ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه به تازگی شاهد تلاطم‌هایی در بازار ارز بودیم که کوتاه مدت و مقطعی است و جنبه اقتصادی ندارد، اظهار کرد: تحولات و درگیری در منطقه و سرزمین اشغالی فلسطین شاخص‌های زیادی در دنیا را تکان داد که بازار ارز ما نیز از همین موضوع متاثر شد.

حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به آزادسازی بخش اعظمی از دارایی‌های بلوکه شده کشورمان در کشور‌های مختلف و افزایش درآمد‌های نفتی و همچنین اجرای سیاست تثبیت از سوی بانک مرکزی، شاهد ثبات در بازار ارز هستیم، بنابراین بازار ارز با چنین هیجانات مقطعی به هم نمی‌ریزد و نوسانات نرخ‌ها بعد از مدتی به روال عادی خود بازمی‌گردد.

نماینده مردم اهواز در مجلس افزود: تاثیر مسائل برون مرزی بر ارز، در اقتصاد همه کشور‌ها اتفاق می‌افتد چرا که طبیعتا یک حادثه منطقه‌ای و بین‌المللی بر اقتصاد کشور‌های مختلف تاثیرگذار است و تلاطم چند روزه اخیر در بازار ارز کشورمان نیز ماحصل همین امر بود.

منبع: ایبنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر