پیش بینی بازار سهام؛

بورس بازان به این دو صنعت توجه کنند / بازار سرمایه سبز می شود؟

کارشناس بازار سرمایه گفت: در این نوع بازار معمولا صنعت خودرو و پالایش پیشتاز هستند و لیدری می‌کنند، برای این هفته نیز همین دو صنعت از مستعدان بازدهی باشند.

بورس بازان به این دو صنعت توجه کنند / بازار سرمایه سبز می شود؟

پس از اتمام معاملات روز گذشته شاخص کل با افزایش ۲۰ هزار و ۲۶۰ واحد مثبت به یک میلیون و ۹۸۱ هزار واحد رسید و شاخص هم وزن با افزایش ۱۱ هزار و ۱۱۲ واحدی همراه بود که منجر شد در ایستگاه ۶۷۰ هزار واحد توقف کند.

محمد باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با تیتر کوتاه عنوان کرد: بازار روز گذشته به نسبت روند خوبی را سپری کرد، بعد از مدت‌ها گزارش خودرویی مورد اقبال قرار گرفت و در کلیت بازار خوبی را شاهد بودیم. انتظار می‌رفت که در این هفته حداقل بازاری مثبت حتی کم رنگ را شاهد باشیم؛ البته ارزش معاملات پایین از موضوعاتی است که باید به آن اشاره کرد که همواره یک حلقه ای گم شده در بازار است که باعث می‌شود، هنوز به قطعیت و تایید شروع روند  صعودی محقق نشود. باید دید در دو روز آتی ارزش معاملات بالا می‌رود یا خیر تا اینکه درباره ادامه روند تصمیم گرفت.

وی ادامه داد: بازار ظرفیت سبزرنگی در طول معاملات امروز را هم دارد امااحتمالا عرضه ها به نسبت روز گذشته بیشتر خواهد بود و معتقدم که روز مهمی است به خاطر اینکه مشخص نیست، عرضه ها با تقاضا همراه می‌شود یا خیر تا بازار مثبت باقی بماند که یکسری تایید یا نشانه از تغییر روند بازار را شاهد باشیم. از سوی دیگر اگرعرضه ها افزایش یابد و بازار از منفی به مثبت برود حتی رشد هم داشته باشد بازار زیاد جالبی نخواهیم داشت، باید در انتظار معاملات امروز ماند بی شک این دو سناریوی است که برای روند معاملات امروز پیش بینی می شود.

خادمی

خادمی در پایان گفت: در این نوع بازار معمولا صنعت خودرو و پالایش پیشتاز هستند و  لیدری می‌کنند، برای این هفته نیز همین دو صنعت از مستعدان بازدهی باشند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    اگه یک سری سهامداران دار که فرق بین کباب شامی را با تاپه گاو تشخیص نمیدن ، سهام ارزشمند خودشان را سفت و محکم نگهدارند و تحت هیچ شرایطی نفروشند ، قطعا" تا پایان سال شاخص کل بالای ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد قرار خواهد گرفت. شورای عالی بورس باید قانونی را تنظیم و تصویب نمایند که خریداران از زمان خرید سهم حداقل تا ۵ ماه بعد امکان فروش اون سهم را نداشته باشند که اگر این قانون تصویب شود ، هم نوسان گیران ، شرشون از بورس کم خواهد شد و هم بورس روند صعودی بخود خواهد گرفت.

  • ناشناس

    سلام عرض ادب و احترام الان دوهفته هستش نماد بانک دی بسته هستش از اون روزی که نماد بسته شده است بازار خوب حجم نمیخوره تر به این خدای مهربان نماد را باز کنید تا بازار به حالت صعودی برمیگرده به قرآن محمد همه تو ضرر هستیم



  • اکبببر

    یه روز سبز ده روز قرمز
    بسه دیگه تعطیلش کنید

  • فهیم

    بورس تهران کاملاً رانتی هست؛ در بازار رانتی هم اقلیتی سود هنگفت و اکثریت ضرر می‌کنن یا سود چندرغازی نصیبشون میشه.

  • ایرانی

    هرکسی بهتر میدونه که بازار بورس ایران یک تله برای سرمایه های مردم است که پولشان را حداقل یکی دو سال در بورس اسیر می کنند و در آخر هم با ضرر فرار می کنند به سمت طلا و مسکن و....که سودشان تضمینی است .

  • رضا

    بازار منتظر سخنرانی سید حسن نصرالله بود با توجه به سخنرانی غیر تهاجمی و آرام سید حسن هفته پیش رو بازار مثبت خواهیم داشت
    نمادهای بمیلا تمحرکه کم ریسک و مناسب ورود

  • بربادرفته

    توروخدا فکری باحال سیمان لارستان یعنی سلارکنید

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر