پیش بینی بازار سهام ۱۰ مهر؛

دو گروه پیشتاز بورس امروز را بشناسید

سالک گفت: انتظار می رود نمادهایی که در این روزها موفق به دریافت مجوز افزایش نرخ محصولات خود شده اند مورد اقبال بازار باشند.

دو گروه پیشتاز بورس امروز را بشناسید

نوید شالک، کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به سوال معاملات روز یکشنبه چگونه گذشت به خبرنگار تیتر کوتاه چنین گفت: شاخص کل در روز یکشنبه، ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ با افت ۱۷۳۷۰ واحدی به عدد ۲۰۶۷۱۶۴ واحد رسید. به نظر می رسد زمزمه های مرتبط با تغییر نحوه قیمتگذاری برخی از کالاها در بورس کالا از سوی مسئولان در روزهای گذشته، همچنین ثبات قیمتی در سایر بازارهای موازی از جمله بازار ارز از مهم ترین عوامل افت شاخص در این روزها محسوب می شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ارزش معاملات خرد پایین تر از ۵ همت در این روز نیز گواه دیگری بر وضعیت این روزهای بازار محسوب می شود.

1024501

این فعال بورسی در پایان گفت: در روز دوشنبه نیز انتظار می رود معاملات بی رمق بوده و شاخص نزولی باشد اما همانند یکشنبه، توجه فعالان بورس، به تک سهم هایی که اخباری پیرامون تجدید ارزیابی دارایی های خود دارند به ویژه در گروه های زراعت و فلزات اساسی معطوف گردد. همچنین انتظار می رود نمادهایی که در این روزها موفق به دریافت مجوز افزایش نرخ محصولات خود شده اند نیز مورد اقبال بازار باشند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر