برای بیش‌از ۲۱ هزار کشاورز بیمه نامه صادر شد

محمد مبصری مقدم مدیر شعب بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در نشست ستاد بیمه محصولات کشاورزی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ هزار و ۶۵ بیمه نامه در زیربخش های مختلف تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.

برای بیش‌از ۲۱ هزار  کشاورز بیمه نامه صادر شد

محمد مبصری مقدم مدیر شعب بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در نشست ستاد بیمه محصولات کشاورزی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ هزار و ۶۵ بیمه نامه در زیربخش های کشاورزی استان ،نظیر پرورش آبزیان ،دام و طیور، محصولات باغی و زراعی و منابع طبیعی صادر و محصولات تولیدی آنهار تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی سیستان بلوچستان نیز امروز چهارشنبه در این نشست با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی استان گفت: تولید محصولات کشاورزی همواره با ریسک خطرات طبیعی همچون خشکسالی، کم‌آبی و سیلاب قراردارد و با توجه به اینکه عمده اشتغال مردم منطقه بطور مستقیم و غیر مستقیم وابسته به بخش کشاورزی است ضرورت افزایش ضریب نفوذ بیمه در این بخش اهمیت حیاتی دارد.

امان اله طوقی افزود: در اجرای برنامه کشت قراردادی محصول استراتژیک گندم با توجه به کم بارشی در سال گذشته حدود  ۲ هزار ۳۷۸ بیمه نامه صادر شده است.

وی توسعه بیمه را به عنوان چتر حمایتی در توسعه اشتغالزایی،ارتقای تولید و درآمد اقتصادی برای بهره برداران و منطقه بسیار مهم برشمرد.

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر