پیش بینی جالب از بورس این هفته

حسینی گفت: در حال حاضر شاخص کل نزدیک به محدوده حمایتی خود شده و انتظار برگشت بازار بورس برای اوایل هفته پیش بینی می‌شود.

پیش بینی جالب از بورس این هفته

اشکان حسینی تحلیلگر بازار سرمایه گفت: در تحلیل هفته گذشته عنوان شد که شاخص کل و هم وزن به مرز بین روند صعودی و نزولی خود رسیدند و از آن ناحیه بازار وارد اصلاح شد و در حال حاضر شاخص کل نزدیک به محدوده حمایتی خود شده است و انتظار برگشت بازار بورس برای اوایل هفته پیش بینی می‌شود.

او می‌گوید: این برگشت احتمالا از روی حمایت شاخص کل که محدوده ۲ میلیون الی ۲.۰۹۰ هزار واحد است یا از حمایت هم وزن که با اختلاف کمی پایین‌تر است رخ می‌دهد.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص شاخص کل هم وزن هم گفت: شاخص هم وزن از اواسط اردیبهشت ماه با یک شیب تند وارد اصلاح شد و بعد از آن در یک محدوده رنج اصلاح خود را به صورت زمانی داد که در هفته گذشته رنج خود را رو به پایین شکست و وارد اصلاح شد. حمایت هم وزن کمی پایین‌تر از شاخص کل است و محدوده ۶۸۵.۰۰۰الی ۷۰۵.۰۰۰ واحد است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    عشقی و خاندوزی تصمیم گرفتند که امروز ۲۴ تیرماه ،بورس را ۲_۳روزی سبز و مثبت کنند تا شاید بتوانند از ریزش بیشتر بورس جلوگیری کنند. سهامداران آگاه ، بیدار و هوشیار باشند. این ها بورس را ۶۰ روز قرمز می کنند و حدود ۸۰۰ هزار واحد شاخص تنزل پیدا میکنه (روزی حداقل ۱۰۰ هزار واحد ) بعد چند روزی بورس را دستوری سبز می کنند و اون هم روزی حداکثر ۱۰ هزار واحد !!!!!!

  • ناشناس

    بورس ايران منطقي و غير قابل پيش بيني است و غارت سرمايه ملي و مردم ضعيف مي باشد

  • ناشناس

    جریان بورس هم شده مثل جریانات مسابقات ورزشی به هرشکلی می بازیم چیزی ازارزشهای ماکم نمی شود.حالابورس شاخص بااینکه چندین شرکت ازسال۹۸تاکنون واردبورس شده ازآن سال هم پایین ترآمده وارزش دارایی مااگرآن موقع می توانستیم مثلایک پرایدبخریم حالایک فرغون می شودهنوزمی گوییم اصلاح می کندپرفسورها،این تیغ زدن است نه اصلاح،این تاوان بی کفایتی وبی خردی مسئولین است،نه اصلاح،این سیاستهای غلط ودرفکرملت وکشورنبودن طی۴۳سال است.

  • احمد

    رشد شاخص 2800

  • اسی

    تزریق پول از امروز به بازار سهام شاخص به مرز 2800 می‌رسد خرید سنگین صندوقها

  • دوست

    آخه خدا بزنتتون این دیگه چه اصلاحی است ای کاش این جوراصلاحی هم توقیمتهای اجناس داخل بازارمانند خودرو وموادغذایی وپوشاک وغیره اتفاق می افتاد یکم فکر پشت کاراتون باشه

  • حسن

    روحانی کجایی
    رئیسی تک دوره ای

  • مجیدب

    ۴۹میلیون ایرانی الان مستقیم با بورس در ارتباط هستن مسلمه که باقی هم یه جورایی میشه گفت اگ خودشان سهام ندارند اما از حال روز بستگانشون که سهام دارند با اطلاع هستن یکی ازشعارهای اصلی ریسی که باعث پیروزی اوشد سروسامان دادن به بورس بود.که ازهمین محل هم باشکست فلاکت باری مواجه خواهدشد درصورتی که نتواند به عهدش وفا کند.

  • مجید

    گفتند در بورس صندوق سهامی بخرید برای اونهایی که وارد نیستن خوبه پول بازنشستگی و جهیزیه دخترهام را صندوق پیشتاز و پیشرو مفید خریدم ۲۵ درصد پولم ظرف دو ماه دود شد این درد را به کی بگیم حالا هم پول لازم شدم مجبور شدم نصفش را با قیمت پایین و ضرر ۲۵ درصدی بفروشم

  • احمد

    تمام سرمایه زندگیم. تمام امید خانوادم. دود شد رفت تو جیب رانت خوار. آقای ریس جمهور یادته چه وعده‌اي دادی. برس بداد این جماعت خرد. که له شد زیر بار این همه ظلم وفساد ورانت

  • حسین

    بورس دروغ ناسالمترین سازمان ایران ناشفاف ترین
    سازمان رانت ودزدی بسیار

  • حسین

    بورس نابود کننده سرمایه حمایت کنندهای تولید
    واقعا این سازمان بورس رو باید خراب کرد واونو از نو ساخت

  • حیدرحبیبی

    فقط حد ضرر بگذارید اگه خورد بیرون برید سرمایه خودتان را پودر نکنید

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر