پرمعامله‌ترین نماد بازار امروز کدام بود؟

اکوایران: امروز نماد وبملت پرمعامله‌ترین نماد بازار بود و بیشترین خروج پول حقیقی را ثبت کرد. پس از وبملت، نمادهای وتجارت و وبصادر بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند.

پرمعامله‌ترین نماد بازار امروز کدام بود؟

در معاملات روز دوشنبه، 29 خرداد 1402،  شاخص بورس  تهران هزار و 304 واحد نسبت به روز کاری گذشته رشد کرد و تا سطح 2 میلیون و 164 هزار و 221 واحد بالا آمد.

شاخص در یک ساعت ابتدایی 6 هزار واحد صعود کرد و پس از آن روند باثباتی داشت. اما در یک ساعت پایانی عرضه‌ها زیاد شد و شاخص روند نزولی پیدا کرد. به طوری که بخش اعظم رشد تحصیل شده را از دست داد.

شاخص کل هم وزن  بورس  نیز با افزایش 5 هزار و 340 واحدی در رقم 737 هزار و 999 واحدی ایستاد.

شاخص کل  فرابورس  نیز با افزایش 250 واحدی به رقم 27 هزار و 814 واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن  فرابورس  با رشد هزار و 290 واحد به سطح 136 هزار و 127 واحد رسید.

خروج پول حقیقی از بازار سهام

روز دوشنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام منفی شد و 434 میلیارد تومان  پول حقیقی از بازار سهام  خارج شد. امروز نماد وبملت برای دومین روز بیشترین خروج را داشت که ارزش آن 242 میلیارد تومان بود. پس از وبملت، نمادهای وتجارت و وبصادر بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در سوی دیگر، بیشترین ورود پول حقیقی به نمادهای شهر، شرانل و فکمند اختصاص داشت.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر