آغاز سبز بورس امروز

شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۶۹۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۸۹۶ واحدی قرار گرفت.

آغاز سبز بورس امروز

امروز چهارشنبه (۲۴ خرداد) شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۶۹۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۸۹۶ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد  بیش از  هزار  واحدی در ارتفاع  ۷۳۱ هزار و ۷۵۸ واحدی ایستاد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    علت سقوط بورس ایران را باید در سوء مدیریت، بی کفایتی، نالایقی، بیسوادی و ساده لوح بودن عشقی جستجو کنید و نه چیز دیگری. سال ۹۹ دلار بوده ۲۳ هزار تومان و شاخص کل بورس بوده بالای ۲ میلیون واحد. در این مدت ۳ سال قیمت دلار افزایش پیدا کرده و تا ۶۰ هزار تومان هم رفت ولی شاخص کل بورس نه تنها بالاتر نرفت بلکه سقوط کرد و تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد هم تنزل یافت. تو این ۳ سال گذشته قیمت دلار ، یورو ، سکه‌، طلا ، خودرو ،ملک و .... حداقل ۴ برابر شده اند . بخصوص ملک که شاید نسبت به سال ۹۹ حداقل ۸ برابر شده است ولی متاسفانه شاخص کل بورس هنوز حول و حوش شاخص سال ۹۹ یعنی همون ۲ میلیون واحد داره میچرخه!!!!!!!!!
    واقعیت امر این هست که حقوقی های دزد و حرام خور با کُد به کُد کردن، خودشان را بجای فروشنده ی حقیقی جا زده و با عرضه های آبشاری خودشان قیمت سهم ها را پایین می آورند و از طرف دیگر خودشان را به جای خریدار حقیقی جا زده و سهم ها را مفت و ارزان جارو می کنند و این کار هر روزشان باعث شده که بورس از ۵ روز کاری در هفته ۴ روز آن را قرمز ،منفی و کاهشی باشه و یک روز دیگه را سبز و مثبت باشه!!!!!!!!
    یک گام به جلو و چندین گام به عقب و این روند رو به عقب باعث شده که بورس نتواند بعد از ۳ سال رشد قابل قبولی داشته باشه. تف به شرف عشقی الاغ که هیچی از بورس سرش نمیشه و فقط حقوقهای نجومی دریافت میکنه!!!!

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر