پیش بینی قیمت دلار امروز پس از ریزش تاریخی بورس

پیش بینی قیمت دلار امروز پس از ریزش تاریخی بورس

در شرایط کنونی که سهامداران نسبت به بازار سرمایه ناامید شده‌اند و از طرفی هم سیگنال‌های سیاسی و اقتصادی همچنان بازار ارز را جذاب نگه داشته است‌، این امر ممکن است مقداری از پول خارج شده از بورس را به سمت بازار ارز سرازیر کند.

 بازار ارز تهران در سومین روز هفته از مدار نزول خارج شد و بازیگران افزایشی قدرت را بدست گرفتند.

پول بورسی ها به بازار دلار می رود؟

برخی از تحلیلگران معتقدند در شرایط کنونی که سهامداران نسبت به بازار سرمایه ناامید شده‌اند و از طرفی هم سیگنال‌های سیاسی و اقتصادی همچنان  بازار ارز  را جذاب نگه داشته است‌، این امر ممکن است مقداری از پول خارج شده از  بورس را به سمت بازار ارز سرازیر کند.

افزایش قیمت دلار در پشت خط

از طرفی هم شب گذشته معاملات پشت خطی با استقبال خریداران دلار روبرو شد؛ امری که  نشان می دهد سطح انتظارات در بازار دلار تا حدودی صعودی شده است.

پیش بینی قیمت دلار در هرات

تحلیلگران فنی در مورد نرخ دلار در هرات باور دارند برای امروز حمایت 52 و 800 الی 53 هزار تومان  مهم است  در صورت حفظ این حمایت دلار می تواند به روند صعودی ادامه دهد و تا محدوده 54 هزار تومان رشد کند. از نگاه این دسته در صورتی که اسکناس آمکریکایی در هرات زیر 52 هزار و 800 تومان قرار بگیرد این امر ممکن است موجب قدرت گرفتن بازیگران کاهشی در هرات شود.  

بازی رسانه‌ای برای کنترل ارز؟

از طرفی هم  جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا  در تازه ترین اظهارات خود گفته که همکاری تهران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شتاب گرفته است. برخی معامله‌گران عنوان می‌کردند که این خبرها تکراری است و اینکه فقط قسمت‌های مثبت آن در بازار نشر داده شود، بازی رسانه‌ای برای کنترل ارز است.

 شرایط خرید سکه

یک خبر هم با این عنوان که ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا اعلام شد، در بازار منتشر شده بود. تحلیل معامله‌گران این بود که  طبق این ضوابط شرایط خرید سکه از صرافی سخت می‌شود و علاوه بر اینکه بازار زیرزمینی به راه می‌افتد،‌ باعث می‌شود پول به سمت دلار برود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر