وضعیت بورس در آینده چگونه می‌شود؟

یک کارشناس بازار سرمایه ضمن اشاره به برخی از دلایل ریزش شاخص کل بورس در روزهای اخیر گفت: به طور کلی چشم انداز بازار سرمایه مثبت است و بورس توانایی بازدهی مطلوب دارد.

وضعیت بورس در آینده چگونه می‌شود؟

شاخص بازار سهام با توجه به اخرین اتفاقات اقتصادی و همچنین حجم خرید و فروش و معاملات و نیز ارزش سهام ها در این بازار نوسان می کند.

این کارشناس بورسی خاطر نشان کرد: چشم انداز پیش روی بازار بورس کشور به طور کلی کم ریسک است و اگر با در نظر گرفتن منافع بخش تولید و همچنین سرمایه گذاران در این بازار یک تغییر اصلاحی صورت بگیرد، می‌توانیم بگوییم بازدهی بازار سرمایه نسبت به بازارهای دیگر و بازارهای فرعی به ویژه بازارهای سفته باز، به میزان قابل قبولی مطلوب ارزیابی می‌شود.

میرزایی در پایان افزود: در نهایت باید اشاره داشت که در شرایط فعلی که بیش از ۵۰ میلیون سهامدار در کشور وجود دارد و از آنجایی که سهامداران سهام عدالت و همچنین صندوق‌های بازنشستگی کشوری بخشی از ذی نفعان بازار سرمایه هستند، با بالا بردن جایگاه بازار سرمایه در نگاه سیاست مداران جامعه می‌توانیم شاهد موفقیت در تحقق شعار امسال و سال گذشته، افزایش تولید و همچنین کنترل تورم باشیم.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر