طرحی برای راحتی مردم / تا پایان بهار منتظر اتفاق ویژه ای در حوزه بانکی باشید

رییس سازمان ثبت احوال از تجمیع کارت بانک ملی ایران در کارت ملی به عنوان نخستین گام ظرف سه ماه آینده خبر داد.

طرحی برای راحتی مردم / تا پایان بهار منتظر اتفاق ویژه ای در حوزه بانکی باشید

با ادغام کارت های بانکی در کارت ملی، دیگر نیازی به حمل چندین کارت مجزا برای انجام تراکنش های بانکی، احراز هویت و دسترسی به خدمات مختلف وجود نخواهد داشت. این امر به نوبه خود، موجب کاهش بار اضافی برای افراد و صرفه جویی در فضای کیف پول می شود.

در همین راستا رییس سازمان ثبت احوال از تجمیع کارت بانک ملی ایران در کارت ملی به عنوان نخستین گام ظرف سه ماه آینده خبر داد.

هنگامی که این تجمیع کارت بانکی با بانک ملی ایران انجام شود برای سایر بانک‌ها نیز کارت با سهولت بیشتری به پیش می‌رود. در برنامه داریم که سایر کارت‌های خدماتی که توسط دستگاه‌های خدماتی به مردم داده می‌شود و مردم از خدمات آن‌ها بهره‌مند می‌شوند نیز در کارت ملی تجمیع شوند.

وی تاکید کرد: این موضوع برای مردم هزینه خاصی ایجاد نمی کند بلکه با تجمیع کارت‌های بانکی و خدماتی در کارت ملی به عنوان یکی از اهداف این اقدام هزینه‌های مردم کاهش پیدا می‌کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    بزک نمیر بهار میاد کمپزه با خیار میاد

  • آزاده

    این بار دیگر چه خواب آشفته ای برای مردم دیده اید ؟!!!!؟
    شما برای راحتی مردم گام بردارید !!!!!!
    از کی تا حالا دلسوز مردم شده آید که ما خبر نداریم
    تو جیب ما رو نزن هیچ خدمتی و راحتی از تو نخواهیم

  • سپاسی

    خطری که این برنامه داره اینه که اگر کارتتو ببرن ویا گم بشه تمام موجودی شما هم ازبین می‌ره.الان یک کارت واسه خریدها باید داشته باشی ویک کارت دیگه واسه پس‌انداز داشته باشی.وقتی یک کارت باشه تمام رمز به فروشنده خواهی داد واگر متاسفانه خلافکار باشه.خوب معلومه

  • رضا

    خواهشن دست از سر این مردم بیچاره بردارید این چه طرح مزخرفیه، کارت گم شد چکار کنیم ؟

  • ناشناس

    فقط وفقط وفقط مسخره بازی این کارها چه فایده ای برای مردم بدبخت داره که این روزها گرفتارتورم وگرانی باورنکردنی اهدایی مدیران هستندبه خدا اگردولت ومجلس هیچ تصمیمی نگیرند وهیچ طرحی تصویب نکنند وضع ۱۰۰برابر بهتر میشه

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر