سهام عدالت | سود سهام عدالت | سهام عدالت متوفیان | انتقال سهام عدالت

زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت را اعلام کرد.

زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد

بورس اوراق بهادار تهران، با تأسیس در سال دهه شصت میلادی به عنوان اولین بورس اوراق بهادار در خاورمیانه تاریخچه‌ای مهم در بازار مالی ایران دارد. این بورس در آغاز با دارایی‌های مالی محدودی آغاز کرد، اما در طول سال‌ها توسعه یافت و تبدیل به یک بازار بزرگ اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری در ایران شد. این نهاد به مرور زمان با توسعه‌ی اقتصادی کشور و تغییرات سیاسی، شاهد افزایش فعالیت‌ها و تغییرات در قوانین و مقررات بازار مالی شد. بورس تهران اکنون یکی از مهم‌ترین نقاط دسترسی به سرمایه‌گذاری در ایران و یکی از بازارهای سرمایه معتبر در منطقه خاورمیانه است.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: امسال نیز همانند سال گذشته سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله نخست آن تا پایان آذر پرداخت شد و برای مرحله دوم هم پیش بینی ما این است در اواخر سال پرداخت شود.

مهدی حاجی‌وند درباره زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت افزود: همانند سال گذشته، امسال نیز سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله نخست آن تا پایان آذر ماه پرداخت شد و برای مرحله دوم هم پیش بینی ما این است در اواخر سال پرداخت شود به هر حال شرکت‌ها از مهلت قانونی خود در حال استفاده هستند تا سود خود را به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز کنند به محض این که سودها کامل شد مرحله دوم که مرحله تسویه است انجام خواهد شد.

وی به سهامداران هشدار دادکه مراقب پیامک های جعلی باشند و تاکید کرد: نکته مهم این است که نه فقط در مورد سود سهام عدالت بلکه برای هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت گرفته نمی‌شود. فکر می‌کنم این کلمه هیچ در خصوص سهام عدالت بسیار راهگشا باشد. بنابر این هر لینک، پیامک و... در خصوص سهام عدالت دریافت می‌شود لینک جعلی و آلوده خواهد بود.

به گفته مسئولان، جهت هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت گرفته نمی‌شود.

 

کلید واژه سود سهام عدالت همچنان با وجود تاکیدات بسیار از سوی مسئولان مبنی بر عدم اعتماد به اخبار جعلی و غیررسمی و لینک‌های دریافت سود قربانی می‌گیرد.

اخیرا نیز اعلام شد اعضای باند کلاهبرداری با ارسال پیامک مشاهده سهام عدالت حساب بیش از هزار نفر را هک کردند و میلیاردها تومان به جیب زدند.

تحقیقات پلیس فتای استان البرز برای شناسایی و دستگیری این باند با شکایت تعداد زیادی از مال‌باختگان که مدعی بودند به‌حساب بانکی‌شان دستبرد زده شده، آغاز شد.

بررسی اظهارات این افراد نشان می‌داد که حساب بانکی همه آن‌ها به‌صورت اینترنتی خالی شده و تمامی مال‌باختگان، قربانی کلاهبرداران فیشینگی شده‌اند.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر