جهاد کشاورزی | پای مرغ

این کشور از پای مرغ ایران هم نگذشت / ظرفیت ۱۵۰ تا ۳۰۰میلیون دلاری صادرات این محصول

قائم‌مقام بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: وافقاتی انجام شده که از یک ماه آینده صادرات پای مرغ ایران به چین به صورت مستقیم انجام شود.

این کشور از پای مرغ ایران هم نگذشت / ظرفیت  ۱۵۰ تا ۳۰۰میلیون دلاری صادرات این محصول

در سال های اخیر، صادرات محصولات ایران به چین در حال افزایش بوده است. از محصولات صادراتی ایران به چین می‌توان به نفت خام، فولاد، پتروشیمی، خودرو، میوه، خشکبار و آجیل، فرش دستباف و کاشی و سرامیک اشاره کرد. صادرات محصولات ایران به چین می تواند فرصت بسیار خوبی برای ارتقای صنعت و اقتصاد ایران باشد و به واسطه این تبادل تجاری، ارزش ارزی و نرخ تورم نیز می تواند کاهش یابد.

قائم‌مقام بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته میان سازمان دامپزشکی و وزارت امور خارجه ایران با چین، توافقاتی انجام شده که از یک ماه آینده صادرات پای مرغ ایران به چین به صورت مستقیم انجام شود.

علیرضا پیمان‌پاک قائم‌مقام بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی اظهارکرد: صادرات پای مرغ ایران از گذشته به طور سنتی به شکل غیرمستقیم و از طریق کشورهای جنوب شرق آسیا مانند ویتنام به چین صادر می‌شود.

وی افزود: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته سازمان دامپزشکی و وزارت امور خارجه ایران با چین، توافقاتی انجام شده که از یک ماه آینده صادرات پای مرغ ایران به چین به صورت مستقیم انجام شود.

بنابر این گزارش ظرفیت صادرات پای مرغ به چین سالانه ۱۵۰ تا ۳۰۰میلیون دلار پیش‌بینی شده است.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها