از مزایای آنتی ویروس (ESET) بیشتر بدانید

در حوزه امنیت سایبری، محافظت از کامپیوتر و داده‌های حساس در برابر تهدیدات آنلاین از اهمیت بالایی برخوردار است.

از مزایای آنتی ویروس (ESET) بیشتر بدانید

آنتی ویروس (ESET NOD32) که به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروس‌های بازار شناخته می‌شود، محافظت قوی در برابر انواع مختلف بدافزارها، ویروس‌ها و حملات سایبری را ارائه می‌دهد.

در این بررسی می‌خواهیم در مورد مزایای آنتی ویروس (ESET) صحبت کنیم تا شما با کسب اطلاعات لازم برای افزایش امنیت سیستم‌های کامپیوتری خود اقدامات لازم را انجام دهید و با بنیان سافت bonyansoft.com همراه ما باشید.

درباره آنتی ویروس (ESET)

آنتی ویروس (ESET) بیش از دو دهه است که در بازار محصولات محافظیتی و امنیتی حضور قوی دارد. این شرکت به‌ خاطر ارائه به روز رسانی‌ها و بهبودهای منظم برای برنامه‌های حفاظتی کامپیوتری در سراسر جهان به ویژه ایران شناخته شده است. با این حال، (ESET) مجموعه جامعی از ابزارهای حفاظتی را ارائه می‌دهد که ممکن است ارزش توجه را داشته باشد.

این آنتی ویروس به‌ جای انتشار نسخه‌های جدید در هر سال، به‌ روز رسانی‌های مداوم را ارائه و نسخه جدید را تنها در صورت نیاز منتشر می‌کند. از نظر تست آزمایشگاهی، آنتی ویروس (ESET) محافظت بالایی در برابر جاسوس‌ افزارها و ویروس‌ها با نمرات بالا به دست آورده است. به همین دلیل، خرید آنتی ویروس Eset برای کاربران خانگی و اداری به شدت توصیه می‌شود.

مزایای آنتی ویروس ESET

هر به روز رسانی جدید در آنتی ویروس (ESET) یک سری ویژگی‌های جدید ارائه می‌دهد. این به روز رسانی‌ها به عنوان نقطه عطف این آنتی ویروس شناخته می‌شوند که فواید زیر را برای سیستم‌های کامپیوتری ارائه خواهند داد. از مزایای آنتی ویروس (ESET) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تشخیص پیشرفته تهدید

آنتی ویروس (ESET NOD32) از مکانیسم‌های پیشرفته تشخیص تهدید برای محافظت از سیستم شما در برابر بدافزارهای در حال تکامل و حملات روز استفاده می‌کند. فناوری اسکن فعال این آنتی ویروس برای شناسایی و خنثی کردن کدهای مخرب در زمان واقعی طراحی شده است و این اطمینان را ایجاد می‌کند که کامپیوتر شما در برابر آخرین تهدیدات محافظت می‌شود.

با استفاده ترکیبی از الگوریتم‌های اکتشافی، تجزیه و تحلیل رفتار و الگوریتم‌های یادگیری ماشین، (ESET) می‌تواند بدافزارهایی را که قبلا دیده نشده بودند، شناسایی و مسدود کند و خطر ابتلا را به حداقل برساند.

آنتی-ویروس1

سبک و کارآمد

یکی از مزایای آنتی ویروس (ESET) طراحی سبک آن است که تضمین می‌کند عملکرد سیستم شما را کاهش نمی‌دهد. بر خلاف برخی از برنامه‌های آنتی ویروس که می‌توانند منابع قابل‌ توجه سیستم مانند پردازنده و رم را مصرف کنند، (NOD32) برای عملکرد مؤثر در پس‌ زمینه بهینه‌ سازی شده است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون تأخیر در اینترنت یا کند شدن با سیستم کار کنید.

این کارایی به ویژه برای کاربرانی که کامپیوتر قدیمی تر دارند یا کسانی که نیاز به عملکرد بالایی از سیستم خود دارند (برای کارهای گرافیکی)، مفید خواهد بود.

حفاظت از وب پیشرفته

همانطور که تهدیدات آنلاین همچنان در حال گسترش هستند، آنتی ویروس (ESET) حفاظت قوی را برای محافظت از کاربران در برابر وب سایت‌های مخرب و مسائل فیشینگ ارائه می‌دهد. ویژگی اسکن وب این آنتی ویروس، وب سایت‌ها را در زمان حال تجزیه و تحلیل می‌کند و دسترسی به آنهایی را که به توزیع بدافزارها یا درگیر شدن در فعالیت‌های کلاهبرداری معروف هستند، مسدود می‌کند.

آنتی ویروس (NOD32) به محافظت از اطلاعات شخصی شما کمک کرده و از نقض احتمالی داده‌ها جلوگیری می‌کند.

ضد باج افزار

حملات باج افزار به طور فزاینده ای رایج شده اند و افراد و سازمان‌ها را هدف قرار می‌دهند. آنتی ویروس (ESET) شامل یک ضد باج افزار (Ransomware Shield) اختصاصی است که به عنوان یک لایه دفاعی اضافی در برابر این نوع تهدید عمل می‌کند.

باج افزار فایل‌های شما را نظارت کرده و به طور فعال تلاش‌های غیرمجاز برای رمزگذاری آنها را مسدود می‌کند، در نتیجه از حملات باج افزارها جلوگیری می‌کند. با استفاده از این ویژگی می‌توانید مطمئن باشید که فایل‌ها و اسناد مهم شما از دید اپراتورهای باج افزار ایمن هستند.

رابط کاربر پسند

از مزایای آنتی ویروس (ESET) می‌توان به داشتن رابط کاربر پسند اشاره کرد. آنتی ویرویس نود 32 یک رابط دوست داشتنی ارائه می‌دهد که به راحتی قابل پیمایش است و آن را برای کاربران با تمام سطوح تخصص فنی مناسب می‌کند.

این نرم افزار طیف وسیعی از گزینه‌های سفارشی سازی را ارائه می‌دهد که به شما امکان خواهند داد آنتی ویروس را بر اساس نیازها و ترجیحات خاص خود پیکربندی کنید. چه بخواهید اسکن‌ها را برنامه‌ ریزی کنید، چه برای فایل‌ها یا پوشه‌های خاصی موارد استثنا را تنظیم کنید یا رفتار آنتی‌ ویروس را به دقت تنظیم کنید، (NOD32) به شما انعطاف‌ پذیری می‌دهد تا عملکرد آن را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید.

به طور کلی، مزایای آنتی ویروس (ESET) به شرح زیر هستند:

  • افزایش حفاظت در برابر ویروس‌ها و بدافزارها در زمان حال
  • رابط کاربری حرفه ای طراحی شده و کاربر پسند
  • ادغام اسکن ایمیل با (Windows Live Mail)، (Outlook) و (Thunderbird)
  • محافظت در هنگام استفاده از سایت‌های شبکه‌های اجتماعی
  • یافتن تنظیمات پیشرفته در رابط کاربری کاربر پسند
  • پیشرفت در حفاظت نسبت به نسخه‌های قبلی (ESET)

آنتی-ویروس2

ویژگی‌های آنتی ویروس (ESET)

یکی از به روز رسانی‌هایی که در آنتی ویروس (NOD32) پیاده سازی کرده است، اینترفیس جدید است که به صورت حرفه ای با ویژگی‌های ناوبری آسان و قابل درک در سمت چپ رابط طراحی شده است. برخی از ویژگی‌های دیگر این نرم افزار عبارتند از:

  • محافظت جامع در برابر ویروس‌ها، جاسوس افزارها، کرم‌ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و روت کیت‌ها
  • غیر فعال کردن سیستم جلوگیری از نفوذ، تغییر غیرمجاز فایل‌ها و برنامه‌ها
  • محافظت از رسانه‌های قابل جا به جایی مانند درایوهای فلش (USB) و هارد دیسک‌های خارجی
  • مسدود کردن فعال در برابر برنامه‌های متصل وب سایت‌های مخرب
  • اسکن ایمیل برای ایمیل‌های ورودی و خروجی
  • اسکن عمیق کمتر از 15 دقیقه و ارائه گزارش از وضعیت امنیتی کامپیوتر
  • مسدود کردن حالت بازی نفوذ و پنجره‌های بازشوی ناخواسته در حین بازی

نتیجه گیری

  • آنتی ویروس (ESET NOD32) به عنوان یک راه حل قابل اعتماد و کارآمد برای محافظت از کامپیوتر و داده‌های حساس شما در برابر تهدیدات آنلاین است.
  • قابلیت‌های پیشرفته تشخیص تهدید، طراحی سبک وزن، محافظت از وب پیشرفته، سپر باج‌ افزار و رابط کاربر پسند، این آنتی ویروس را به انتخابی محبوب در میان کاربرانی که به دنبال امنیت سایبری جامع هستند، تبدیل کرده است.
  • مزایای آنتی ویروس (ESET) می‌تواند تشخیص پیشرفته تهدید، سبک و کارآمد، حفاظت از وب پیشرفته، ضد باج افزار و رابط کاربر پسند هستند.

 

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها