معرفی کامل باتری یو پی اس یوفو + بررسی قیمت و کاربردها

با ما همراه باشید تا در ادامه اطلاعات بیشتری در خصوص باتری یو پی اس یوفو در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی کامل باتری یو پی اس یوفو + بررسی قیمت و کاربردها

باتری یو پی اس یوفو یکی از پرفروش ترین ارقام باتری ایرانی موجود در بازار است که به دلیل قیمت مناسب تری که به نسبت نمونه های خارجی دارد، توانسته نظر افراد زیادی را به سمت خود جلب کند. عملکرد باتری یو پی اس یوفو به این صورت است که با ذخیره برق در خود می‌تواند هنگام قطع شدن یا نوسانات شدید برق، جریان مورد نیاز دستگاه‌های الکتریکی شما را ثابت نگه دارد تا از آسیب به آنها جلوگیری شود. این باتری علاوه بر استفاده‌های صنعتی در مصارف خانگی نیز کاربرد دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه اطلاعات بیشتری در خصوص باتری یو پی اس یوفو در اختیارتان قرار دهیم.

بررسی کامل باتری یو پی اس یوفو

همان‌طور که میدانید باتری یو پی اس یک منبع تغذیه بدون وقفه است که علاوه بر تامین برق مورد نیاز شما، از دستگاه‌های الکتریکی در برابر نوسانات شدید برق محافظت می‌کند. یوفو یکی از شرکت‌های تولیدکننده این رقم باتری‌ها است که محصولات خود را در آمپرهای مختلف 9، 12، 42، 65 و 100 در بازار عرضه کرده است.

باتری یو پی اس یوفو از جمله باتری‌های سیلد اسید با قیمت مناسب و ساختار مهندسی پیشرفته به‌حساب می‌آید که بدون نیاز به تعمیر و نگهداری می‌توان از آن در زمینه‌های مختلف برای تامین برق کامپیوتر، لوازم خانگی، دستگاه‌های صنعتی و غیره کمک گرفت. باتری‌های تولیدشده توسط شرکت یوفو همگی استاندارد بوده و دارای گواهینامه‌های بین‌المللی ISO 9001، ISO 14001 و OHSAS 18001 می‌باشند که این موضوع نشان‌دهنده کیفیت بالا و دقت زیاد در تولید آن می‌باشد.

از ویژگی‌های مهم و بارز باتری‌های یوفو می‌توان به عدم نیاز به تعمیر و نگهداری اشاره کرد. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که گرمای زیاد و محیط پر گردوغبار سبب کاهش طول عمر باتری و یا حتی خراب شدن آن می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای افزایش طول عمر باتری یو پی اس یوفو، آن را در محیطی با دمای 20 الی 25 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید.

به‌طور میانگین عمر مفید باتری‌های یوفو حدود 3 سال بوده که نسبت به نمونه خارجی آن تا حدودی کمتر می‌باشد، اما عمر این محصول از نظر مشتریان قابل‌قبول بوده و از ارزش خرید بالایی برخوردار است. دستگاه یو پی اس، باتری خود را از لحاظ سلامت مرتب چک می‌کند، اما اگر برای دیتاسنتر از این باتری استفاده می‌کنید نیاز به مراقبت بیشتری دارد. در این موارد توصیه می‌شود هر 6 ماه تا 1 سال از باتری خود تست سلامت بگیرید.

کاربردهای باطری UPS یوفو

 این دستگاه کاربردهای گوناگونی دارد و می‌تواند برای تامین برق مورد نیاز مراکز تجاری، مسکونی، صنعتی و غیره مفید باشد. از کاربردهای باتری یو پی اس یوفو می‌توان به استفاده‌های کارگاهی، صنعتی، سازمانی، اداری و خانگی اشاره کرد. بنابراین اگر به دنبال خرید یک باتری یو پی اس باکیفیت و قیمت مناسب هستید پیشنهاد می‌کنیم برند یوفو را انتخاب نمایید.

قیمت باتری یو پی اس یوفو

قیمت باتری‌ یوفو بسته به ابعاد، آمپراژ، میزان عرضه این محصول در بازار و دیگر مشخصات فنی متغیر می‌باشد. قیمت محصولات این شرکت از رقبای خارجی بسیار پایین‌تر بوده، درحالی‌که از کیفیت مشابهی برخوردار هستند، این در حالی است که تمامی محصولات این شرکت دارای یک سال گارانتی و پنج سال ضمانت تامین قطعات می‌باشد که خود مزیت بزرگی به‌حساب می‌آید.

یوفو-باطری

برای خرید باتری یو پی اس یوفو با نازلترین قیمت می‌توانید از وبسایت هانیکا دیدن فرمایید. درصورتی‌که اطلاعات کافی در خصوص مشخصات فنی و قیمت باتری یو پی اس یوفو ندارید می‌توانید با متخصصان هانیکا تماس برقرار کرده و به‌صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

مرجع محتوی: لیست جدیدترین و بهترین باتری های یو پی اس ساخت ایران

 

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها