فوری / دلار ها را سریع بفروشید

بررسی ها نشان می دهد که نرخ دلار دیشب هم در تهران و هم در بازار های همسایه به ادعای هاآرتص واکنش نشان دادند و شیب نزولی اسکناس آمریکایی تند تر شد.

به نظر می رسد مردم اگر دلار دارند باید زودتر آنها را بفروشند. شب گذشته یکی از مهمترین خبرهای که معاملات پشت خطی دلار را تحت تاثیر خود قرار داد ادعایی بود که از سوی یکی از رسانه های اسرائیلی مطرح شد.

هاآرتص، نشریه اسرائیلی در گزارشی مدعی شده که مذاکرات ایران و آمریکا پیشرفت چشمگیری داشته است.آن طور که در این گزارش آمده مقامات اسرائیلی می گویند انتظار می رود ظرف چند هفته آینده تهران و واشنگتن به توافق برسند.

خبر دوم در واقع  پایان یافتن نشست شورای حکام بود که در آن هیچ قطعنامه‌ای علیه ایران به تصویب نرسید و همین موضوع به کاهش کمک دلار کمک کرد.بررسی ها نشان می دهد که نرخ دلار دیشب هم در تهران و هم  در بازار های همسایه به ادعای  هاآرتص واکنش نشان دادند و شیب نزولی اسکناس آمریکایی تند تر شد.

معامله‌گران معتقدند که  قیمت دلار  با فشار اخبار مثبت پایین آمده و این وضعیتی موقتی است، زیرا اخبار اثر هیجانی بر بازار دارند و همچنان اقدام موثری در راستای بهبود  بازار ارز  به ثمر نرسیده است، اما کاهشی‌های بازار معتقدند توافق موقت صورت می‌گیرد و  قیمت دلار  از دامنه ۴۰ هزار تومان فراتر نخواهد رفت.

از سوی دیگر تکنیکالیست‌ها معتقدند اگه  قیمت دلار  زیر کف‌های قیمتی به مدت یک روز ثبات داشته باشد چراغ حمایت مهم ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومن روشن می‌شود.

از نگاه آنها اگه قیمت دلار این سطح مهم را نیز از دست بدهد، می‌تواند تا سطح ۴۴ هزار تومان افت پیدا کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها