تبلیغات محیطی جانی دوباره گرفتند/ بیلبورد این کسب‌وکارها دوباره در سطح شهر درخشیدند

در روزهای اخیر شاهد حضور برخی از کسب‌و‌کارها روی بیلبوردهای سطح شهر تهران بودیم که از رونق گرفتن دوباره تبلیغات محیطی و به دنبال آن جان گرفتن برندها خبر می‌دهد.

تبلیغات محیطی جانی دوباره گرفتند/ بیلبورد این کسب‌وکارها دوباره در سطح شهر درخشیدند

در تب و تاب جنگ اخیر کسب و کارهای بسیاری دستخوش تغییراتی شدند که در برخی از موارد حتی منجر به رکود بسیاری از آنها شده است. در دوران جنگ و پسا جنگ ۱۲ روزه، انواع تبلیغات آفلاین و آنلاین برندها نیز متوقف شد و بیلبوردهای محیطی و شهری نیز از این تغییرات مستثنی نبودند؛ این در حالی است که در شرایط کنونی و در دوره پساجنگ که کسب‌وکارها در بحران به سر می‌برند، تاثیر فوق العاده انواع تبلیغات در رونق دوباره برندها را نمی‌توان نادیده گرفت. 

در روزهای اخیر شاهد حضور برخی از کسب‌و‌کارها روی بیلبوردهای سطح شهر تهران بودیم که از رونق گرفتن دوباره تبلیغات محیطی و به دنبال آن جان گرفتن برندها خبر می‌دهد. بانک مسکن، کانون تبلیغاتی ایران نوین و موسسه حقوقی حجتیان از جمله کسب‌و‌کارهایی بودند که دوباره روی تابلوهای شهری درخشیدند و جانی دوباره به فضای تبلیغات محیطی بخشیدند. 

در این میان کانون تبلیغاتی «ایران نوین» با شعار تبلیغاتی (خاموش نباش) دیگر کسب‌و‌کارها را نیز به از سرگیری دوباره تبلیغات خود دعوت کرده است. پیش از این نیز شاهد این بودیم که برخی از رسانه‌های تبلیغاتی کشور نیز از این فرصت بهره برده و کسب‌وکارهای مختلف را به حضور فعال در عرصه تبلیغات فراخوانده‌اند. 

به نظر می‌رسد در پی شروع مجدد تبلیغات محیطی از سوی معدود برندهای یادشده، فضای کسب‌و‌کارها جانی تازه می‌گیرند و برای بهبود تصویر برند خود بیش از پیش به سوی اجاره بیلبوردها و به طور کلی تبلیغات محیطی روانه می‌شوند.

تیترکوتاه مدیا

برگزاری نمایشگاه فرش دستباف ایران در شهریور ماه

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار