دریافت کد تخفیف نماوا ۱۴۰۳ برای همه کاربران

امروزه تفریحات و سرگرمی افراد تفاوت زیادی نسبت به گذشته دارد. یکی از تفریحات سالمی که دستخوش تغییرات زیادی شده تماشای فیلم و سریال است. نماوا یکی از موفق‌ترین پلتفرم‌ها در این حوزه محسوب می‌شود که اشتراک خود را با تخفیف‌های متنوعی به فروش می‌رساند.

در صورتی که کدهای زیر فعال نبود به سایت www.mopon.ir مراجعه کنید تا کدهای جدیدتر در دسترس شما قرار گیرد.

کد تخفیف نماوا ۳ماهه

NAMAVA50P3MW - تخفیف ۵۰ درصدی برای خرید اشتراک ۳ ماهه نماوا

کد تخفیف نماوا ۵۰درصد

NAMAVA50P3M – تخفیف ۵۰ درصدی نماوا سه ماهه

کد تخفیف نماوا سه ماهه

AZKINAMAVA – ۵۰ درصد تخفیف خرید اشتراک ۳ ماهه نماوا

امروزه تفریحات و سرگرمی افراد تفاوت زیادی نسبت به گذشته دارد. یکی از تفریحات سالمی که دستخوش تغییرات زیادی شده تماشای فیلم و سریال است. در گذشته برای تماشای یک فیلم رفتن به سینما، خرید سی دی آن یا تماشایش از تلویزیون تنها راه‌های ممکن بود. اما امروزه پلتفرم‌های سینمای خانگی فعالیت خود را شروع کردند و امکان دسترسی آنلاین به تعداد بی‌شماری فیلم و سریال را به شکل دائم برای همه و در هرجایی ایجاد نموده‌اند. نماوا یکی از موفق‌ترین پلتفرم‌ها در این حوزه محسوب می‌شود که اشتراک خود را با تخفیف‌های متنوعی به فروش می‌رساند. در ادامه به روش‌های مختلف دسترسی به انواع تخفیف جدید نماوا خواهیم پرداخت.

استفاده از کد تخفیف نماوا

همان‌طور که اشاره کردیم برای استفاده از خدمات نماوا کاربران باید اشتراک خریداری کنند. این اشتراک به شکل یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و ... به فروش می‌رسد که هر یک قیمت متفاوتی دارد. با استفاده از تخفیف‌های موجود برای نماوا می‌توان این اشتراک‌ها را با قیمت پایین‌ترین خریداری کرد و به تماشای فیلم و سریال پرداخت.

علاوه بر خرید اشتراک نماوا روش‌های دیگری را نیز برای کاهش هزینه کاربران در نظر گرفته است. به‌طور کل نماوا را می‌توان یکی از به‌صرفه‌ترین پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال به‎شمار آورد که در کنار تنوع زیاد، کیفیت پخش مناسب، امکانات جذاب، دسته‌بندی‌های کاربردی و... از لحاظ مالی نیز شرایط خوبی را برای مخاطبانش در نظر می‌گیرد. در ادامه به‌طور کامل به روش‌های مختلف دریافت کد تخفیف نماوا و روش‌های دیگر برای کاهش هزینه‌ها خواهیم پرداخت.

نماوا

تخفیف‌های نماوا برای اپراتورهای مختلف

نماوا برای جذب کاربران بیشتر، طرحی را با همکاری اپراتور محبوب شاتل اجرا کرده است که در مصرف اینترنت کاربران حین تماشای فیلم و سریال موثر است. این امر موجب می‌شود تا مشتریان شاتل ترغیب شوند که نماوا را بین سایر پلتفرم‌های فعال در این حوزه انتخاب کنند. در ادامه پیشنهادهای موجود برای اپراتورهای مختلف را مشاهده می‌کنید:

  • ترافیک رایگان: برای مشترکین اپراتور شاتل
  • طرح ترافیک مصرفی نیم‌بها: برای مشترکین سایر سرویس‌دهندگان با خرید اشتراک (به عنوان مصرف داخلی) و مشترکین سیم‌کارت شاتل که قبلا اشتراک خریده‌اند.

کد تخفیف نماوا در دیجی کلاب

با رقابت زیادی که بین فروشگاه‌های آنلاین به وجود آمد، بسیاری از آن‌ها در راستای همکاری با هم طرح‌هایی را اجرا کردند. در این طرح‌ها شما می‌توانید برای مثال کد تخفیف اکالا، اسنپ فود یا پلتفرم‌های دیگر را از دیجی کالا دریافت کنید. اما چگونه؟

باشگاه مشتریان یا دیجی کلاب یکی از بخش‌های جذاب و جدید دیجی کالا محسوب می‌شود که در آن طرح‌های مختفلی برای کاربران دیجی کالا در حال اجرا است. بازی کردن در دیجی پلی و دیگر بازی‌های گیم نت، خرید از دیجی کالا، ثبت نظر یا اقدامات دیگر امتیاز دارند که با جمع این امتیازات می‌توان پیشنهادات مختلفی از دیجی کلاب دریافت کرد. برای مثال با جمع‌آوری امتیاز مشخص می‌توان انواع کد تخفیف برای خرید از دیجی کالا یا حتی خرید اشتراک دیجی پلاس را دریافت کرد. اما این تمام ماجرا نیست.

علاوه بر کد تخفیف دیجی کالا و دیجی پلاس در باشگاه مشتریان این پلتفرم، تخفیف‌های سایر پلتفرم‌ها نیز قابل دریافت است. برای مثال می‌توان کد تخفیف اشتراک نماوا را نیز از این بخش دریافت کرد. در واقع این طرح راهی است که کاربران دیجی کالا نیز به نماوا جذب شوند و هر دوی این پلتفرم‌ها سود بیشتری دریافت کنند.

تخفیف-نماوا

دریافت کد تخفیف نماوا در پیامک و ایمیل

بسیاری از پلتفرم‌ها برای اطلاع‌رسانی جشنواره‌های تخفیفی خود از پیامک یا ایمیل استفاده می‌کنند. برای مثال انواع کد تخفیف اسنپ فود از طریق sms برای کاربران ارسال می‌شود. نماوا نیز از این روش استفاده می‌کند و برخی از اطلاع‌رسانی‌ها و کد تخفیف‌های خود را برای کاربران می‌فرستد.

تخفیف نماوا در صفحات اجتماعی

با توجه به تعداد کاربران فعال در صفحات مجازی، پلتفرم‌های مختلف کدهایی را مخصوص دنبال‌کنندگانشان در صفحات مجازی در نظر می‌گیرند. برای مثال کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس را می‌توانید گاهی از صفحه اینستاگرام آن دریافت کنید. نماوا نیز صفحات اجتماعی مختلفی مثل کانال تلگرام دارد و برخی از کدهایش را به‌طور اختصاصی در آن‌ها ارائه می‌دهد.

موپُن، منبعی معتبر برای کد تخفیف‌ نماوا

روش‌های مختلفی را برای دریافت تخفیف‌های نماوا بیان کردیم. هیچ‌کدام از راه‌های گفته شده نمی‌توانند تمامی کدهای فعال تخفیفی را در اختیار شما قرار دهند. بهترین راهی که می‌توانید از طریق آن به تمامی کدهای تخفیف نماوا و سایر پلتفرم‌های آنلاین دسترسی داشته باشید، موپُن است.

موپُن مجموعه‌ای پرقدرت برای جمع‌آوری و ارائه کدهای تخفیف فروشگاه‌های آنلاین ایرانی است. تمامی خدمات این مجموعه کاملا رایگان ارائه می‌شود و تنوع کدهای موجود در سایت بسیار زیاد است. برای پلتفرم نماوا نیز شما می‌توانید از موپُن استفاده کنید و طبق نیاز خود یکی از کدهای فعال را انتخاب و استفاده کنید.

موپُن کدهای تخفیف بسیار پرطرفداری مانند اشتراک سه ماهه نماوا، کد تخفیف دیجی پلاس سه ماهه، کد تخفیف خرید اول اسنپ فود و... را موجود دارد که خرید آنلاین را برای کاربران به‌صرفه می‌کند. کافیست وارد سایت یا اپلیکیشن این مجموعه شوید و پس از جستجوی نام برند، کد تخفیف دلخواه را کپی و در بخش مربوطه اعمال کنید.

کد-تخفیف

نحوه استفاده از کد تخفیف نماوا

از هر روشی که کد تخفیف خرید اشتراک نماوا را دریافت کردید، برای استفاده از آن باید کد را اعمال کنید. در این راستا باید وارد اپلیکیشن یا سایت نماوا شوید، از بخش حساب کاربری خود در راستای تمدید یا خرید اشتراک اقدام کنید. برای استفاده از کد باید به تطابق شرایط آن با خریدتان توجه کنید. برای مثال کدهای تخفیف اشتراک یک ماهه برای اشتراک‌های سه ماهه فعال نخواهند شد. پس از بررسی این موضوع، نوع اشتراک را مشخص کرده و قبل از پرداخت هزینه عبارت کد را در پنجره مخصوص آن وارد و اعمال کنید تا درصد تخفیف مدنظر از فاکتور شما کسر شود.

جمع‌بندی

تماشای فیلم و سریال آنلاین می‌تواند برای هر فردی با هر سنی جذاب باشد. پلتفرم نماوا با جمع‌آوری و ارائه انواع فیلم و سریال ایرانی و خارجی‌، می‌تواند کاربران را با سلیقه‌های مختلف راضی نگه دارد. در این مطلب به روش‌هایی پرداختیم تا به‌کمک آن‌ها بتوانید با هزینه کمتر اشتراک نماوا را خریداری کنید و با مصرف بهینه اینترنت به تماشای فیلم و سریال بنشینید. حتما قبل از خرید اشتراک به موپُن سری بزنید تا بهترین و جذاب‌ترین پیشنهاد تخفیفی را به شما پیشنهاد دهد.

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها