گوشت | قیمت گوشت | بازار گوشت | واردات گوشت

قیمت جدید گوشت، مرغ، بوقلمون، دام زنده و گوشت منجمد در بازار (۵ فروردین)

قیمت گوشت مرغ و گوشت گوساله امروز در بازار گوشت و دام ایران تغییری را تجربه نکرده است. همچنین گوشت بوقلمون کیلویی ۱۰۱ هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت و دام به عنوان یکی از مهمترین مواد غذایی در بازار، تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی هستند. عوامل داخلی شامل تقاضا و عرضه در بازار داخلی، هزینه‌های تولید و نگهداری دام، هزینه‌های حمل و نقل و هزینه‌های بسته‌بندی محصولات گوشتی هستند. عوامل خارجی شامل تقاضا و عرضه در بازار جهانی، تغییرات ارزش ارز، تغییرات قوانین و مقررات صادرات و واردات، شرایط آب و هوایی و بیماری‌های دامی در سطح جهانی هستند. بنابراین، قیمت گوشت تحت تاثیر مستقیم این عوامل قرار می‌گیرد و تغییرات در هر یک از این عوامل می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر قیمت گوشت داشته باشد.

فعالیت بازار گوشت و دام تهران امروز امروز یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳، در حالی شروع شده است که قیمت ها در بازار روند ثبات را تجربه کردند.

قیمت-گوشت

قیمت مرغ کشتار امروز

امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار ثبات را نسبت به روز گذشته در پیش گرفت و ۸۰,۰۱۷ تومان خرید و فروش شد که تغییری نداشته است.

اقتصادنیوز: از امروز گوشت قرمز گرم نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به‌صورت بسته‌بندی توزیع می‌شود.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ امروز همچنین شاهد ثبات قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۷,۱۲۵ تومان معامله شد که نسبت به روز پیش بدون تغییر است.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۱۰۱ هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

همچنین امروز قیمت دام زنده کیلویی ۲۶۰ هزار تومان است و هر کیلو دام در کشتارگاه هم ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

قیمت گوشت منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم طبق روال روزهای اخیر در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، ۳۲۰ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها