قیمت ماهی | قیمت تن ماهی | قیمت کنسرو ماهی

عرضه تن ماهی با تخفیف بیشتر در بازار / ماهی ارزان می شود؟

مدیرکل دفتر بهبود کیفیت و فرآوری و توسعه بازار گفت: با سازمان میادین بدنبال مذاکره هستیم تا با ورود تشکل‌ها و عرضه مستقیم در میادین آبزیان را با نرخ مناسب عرضه کنیم.

عرضه تن ماهی با تخفیف بیشتر در بازار / ماهی ارزان می شود؟

تن ماهی یکی از مهمترین منابع پروتئینی در صنعت غذایی جهان است و به طور گسترده در غذای انسان به کار می‌رود. قیمت تن ماهی به صورت مستقیم و غیرمستقیم تحت تأثیر بسیاری از عوامل قرار می‌گیرد. عوامل مستقیم شامل وضعیت تقاضا و عرضه، فصل شکار، حجم ذخیره و برداشت، نرخ پیشرفت دستگاه‌های شکار و شیوع بیماری‌ها و اختلالات زیست محیطی در محدوده شکارگاهی هستند. همچنین، عوامل غیرمستقیم شامل تأثیرات تغییر اقلیم، تغییرات سیاست‌های دولتی و تأثیرات اقتصادی و ارزش ارز در بازار جهانی هستند. با توجه به این عوامل، قیمت تن ماهی ممکن است به طور دوره‌ای تغییر کند.

عباس مختاری گفت: قیمت کنسرو ماهی در طرح عید تا عید با ۱۵ درصد تخفیف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود.  

او با بیان اینکه طرح تخفیف کنسرو ماهی تا عید فطر ادامه دارد، افزود: در غرفه های میادین میوه و تره بار، کنسرو ماهی با درصد تخفیف بیشتری عرضه می‌شود.

مختاری قیمت ماهی را تابع عرضه و تقاضا دانست و گفت: با توجه به آنکه وضعیت صید نسبت به سال گذشته بهتر بوده است، از این رو با عرضه مستقیم و حذف واسطه و دلال‌ها، قیمت متعادل خواهد شد.

مدیرکل دفتر بهبود کیفیت و فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات گفت: با سازمان میادین بدنبال مذاکره هستیم تا با ورود تشکل‌ها و عرضه مستقیم در میادین و ایجاد جایگاه‌های عرضه موقت، آبزیان را با نرخ مناسب عرضه کنیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • داود آذری 09141936157

    در مورد تن ماهی گالکسی قیمت میخواستم متشکرم

  • اسدالله پیشدار

    اول علت بالا رفتن بیش از ۱۵۰ درصدی قیمت تن ماهی را روشن کنند تا برسیم بر سر کاهش قیمت امروز تن ماهی بعضی از برند ها بالای ۸۰ تومان در صورتی که همین تن ماهی را میشد با ۳۰ تومان خرید گفتن قوطی ندارین هزار بهانه و دلال های بازار هم دنبال بهانه بهتر است رو راست بود

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها