میوه | قیمت میوه | بازار میوه | قیمت میوه شب عید

ریزش شدید قیمت میوه شب عید / توزیع میوه ارزان ادامه دارد

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: از ۲۰ هزار تن میوه شب عید ۱۰ هزار تن امروز و مابقی تا پایان تعطیلات عرضه خواهد شد.

ریزش شدید قیمت میوه شب عید / توزیع میوه ارزان ادامه دارد

مناسبت‌های مانند عید نوروز و ماه رمضان از جمله رویدادهای مهم و معنوی در فرهنگ ایرانی هستند که تاثیر چشم‌گیری بر بازار کالاهای اساسی دارند. در زمان نزدیک به این مناسبت‌ها، تقاضای مصرف کالاهای اساسی مانند غذا، لوازم خانگی، میوه  پوشاک و.. افزایش می‌یابد.

ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی در گفت وگوی تلویزیونی اعلام کرد: حدود ۱۰ هزار تن از ۲۰ هزار تن میوه تنظیم بازار عرضه شده و۳۰ درصد باقی مانده  آن هم طی  امروز و تا پایان  تعطیلات عرضه می‌شود.

او با بیان اینکه  تاکنون در تمامی استان ها توزیع میوه شروع شده و بیش از نیمی از ذخایر میوه ها در شب عید به اتمام رسیده است، گفت: ۱۰ هزار تن عرضه شده و تا پایان تعطیلات مابقی میوه های ذخیره شده عرضه می شود.

وی افزود: قیمت بسیاری از میوه های شب عید طی یکی دو روز گذشته به زیر ۳۰ درصد  قیمت بازار رسیده است. 

فصاحت گفت: توزیع میوه شب عید همچنان ادامه دارد و در صورت افزایش تقاضا این عرضه همچنان ادامه خواهد داشت.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    فکر نکنم به پرتقال کیلویی ۱۸/۵ و سیب ۳۱ هزار تومان بشود گفت میوه ارزان قیمت؟ ارایه میوه ها به این قیمت باعث شد که در بازار پرتقال کیلویی ۱۵ بشه ۳۸ هزار تومان و سیب کیلویی ۲۱ بشه ۴۳ هزار تومان. قابل تفکر است. ایا شرم آور نیست؟

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها