قیمت مرغ | بازار مرغ | قیمت جدید مرغ | قیمت امروز مرغ

قیمت رسمی مرغ اعلام شد / مرغ را بالاتر از این قیمت نخرید

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت مرغ با توجه به تصمیماتی که از قبل وجود داشته، همچنان کیلویی ۷۸ تا ۸۰ هزار تومان است.

قیمت رسمی مرغ اعلام شد / مرغ را بالاتر از این قیمت نخرید

مناسبت‌های مانند عید نوروز و ماه رمضان از جمله رویدادهای مهم و معنوی در فرهنگ ایرانی هستند که تاثیر چشم‌گیری بر بازار کالاهای اساسی دارند. در زمان نزدیک به این مناسبت‌ها، تقاضای مصرف کالاهای اساسی مانند مرغ، گوشت، لوازم خانگی، میوه  پوشاک و.. افزایش می‌یابد.

مسعود امراللهی مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی با اشاره به تامین بازار شب عید و ماه رمضان گفت: با توجه به جوجه‌ریزی صورت گرفته در بهمن ماه بازار پایان سال مرغ در آرامش بوده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در بهمن‌ماه شده است، گفت: در حال حاضر مرغ آن جوجه ریزی‌ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی افزود: طی چند سال اخیر این اولین سالی است که اسفندماه بازار مرغ در آرامش است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی در ادامه گفت: قیمت مرغ با توجه به تصمیماتی که از قبل وجود داشته همچنان کیلویی ۷۸ تا ۸۰ هزار تومان است.

امراللهی گفت: فروش مرغ بالاتر از ۸۰ هزار تومان تخلف است.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • علی

    اگر گرونتر هم بشه مگه کاری از دست من خریدار برمیاد میگی نخرین یعنی چی شما به جای اینکه مشکل رو اساسی حل کنین چی داری میگی

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها