پخش سریال افعی تهران در فیلم نت

افعی تهران در ژانر درام اجتماعی، ماجراهای یک کارگردان سینماست که درگیر پرونده قتلی می‌شود. پرداختن به مناسبات و اتفاقات سینما بخشی از جذابیت های این سریال است.

پخش سریال افعی تهران در فیلم نت

خلاصه داستان سریال افعی تهران

افعی تهران در ژانر درام اجتماعی، ماجراهای یک کارگردان سینماست که درگیر پرونده قتلی می‌شود. پرداختن به مناسبات و اتفاقات سینما بخشی از جذابیت های این سریال است.

تماشای سریال افعی تهران

تماشای سریال افعی تهران فقط در پلتفرم فیلم نت قابل رؤیت می‌باشد.

سریال افعی تهران کی پخش میشه؟

اسفند ۱۴۰۲ به طور اختصاصی در فیلم نت

 

افعی-تهران-سریال

معرفی بازیگران سریال افعی تهران

پیمان معادی: پیمان معادی ۹ تیر ۱۳۴۹ در نیویورک به دنیا آمد. او بازیگر سینما و تئاتر است که تجربه حضور در فیلم های خارجی را نیز دارد. معادی را بیشتر با بازی در فیلم های اصغر فرهادی می شناسند. او در فیلم‌های درباره‌ی الی (۱۳۸۷) و جدایی نادر از سیمین (۱۳۸۹) ساخته‌ی اصغر فرهادی به ایفای نقش پرداخت و برای جدایی نادر از سیمین جایزه‌ی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد را از جشنواره برلین دریافت کرد. از دیگر نقش‌های بین‌المللی او می‌توان به فیلم‌های کمپ ایکس ری، آخرین شوالیه‌ها و شش زیرزمینی و نیز سریال آن شب اشاره کرد. معادی در سال ۲۰۱۴ به عنوان بازیگر نقش اول در اردوگاه اشعه ایکس در نقش علی به ایفای نقش پرداخت. کریستن استوارت به عنوان نقش مکمل وی در این فیلم ظاهر شد. اردوگاه اشعه ایکس در جشنواره فیلم ساندنس رونمایی شد و بازی معادی مورد توجه منتقدان و عموم قرار گرفت. معادی در سال ۲۰۱۵ به پروژه آخرین شوالیه‌ها پیوست و همبازی مورگان فریمن و کلایو اوون شد.

پیمان معادی در سریال افعی تهران به عنوان نویسنده نیز حضور دارد.

سحر دولتشاهی: سحر دولتشاهی در ۱۶ مهر ۱۳۵۸ به دنیا آمده است. فیلم چهارشنبه‌سوری نخستین حضور او در سینما و تئاتر نیمروز خواب آلود (۱۳۸۰) نخستین کار حرفه‌ای او بود. دولتشاهی دوبار برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های عصر یخبندان و چهارراه استانبول و عرق سرد برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شده‌است. او برای بازی در مجموعه‌ی قورباغه نامزد بهترین بازیگر زن درام از جشن حافظ شد. او از آن زمان‌ در فیلم درام آتابای حضور یافته و برای فیلم نبودنت در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

آزاده صمدی: آزاده صمدی متولد ۱۷ دی ۱۳۵۷ است. او گرچه کارش را با تئاتر شروع کرده ولی در سریال و سینما به شهرت رسید. آفریقا، سیزده، طبقه حساس، ارغوان، ساعت 5 عصر، سراسر شب از جمله فیلم هایی است که در آنها حضور داشته است. فیلم نبودنت جدیدترین فیلم سینمایی اوست که در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

نکته جالب اینکه این دو بازیگر هر دو در فیلم نبودنت حضور داشته و نامزد سیمرغ هم شده اند.

معرفی کارگردان و تهیه کننده

سامان مقدم: کارگردان و فیلمنامه نویس فیلم و سریال است. او از کارگردان هایی است که آثارش غالبا مورد پسند مخاطبان و منتقدان قرار گرفته است. نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا، نهنگ عنبر، یک عاشقانه ساده، صد سال به این سال‌ها، کافه ستاره، مکس، پارتی از جمله آثار وی است. جالب است که سریال هایی که او برای تلویزیون ساخته نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. دیوار به دیوار و شمس العماره از جمله آنهاست. او پیش از این یک سری از مجموعه «قلب یخی» را برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده است و «افعی تهران» دومین همکاری او با پلتفرم هاست.

سامان مقدم پس از 20 سال دوباره با «افعی تهران» با پیمان معادی همکاری کرده است.

جواد فرحانی: از تهیه کنندگانی است که با تلویزیون زیاد کار کرده و هزار داستان، خندوانه، شکرستان را ساخته است. مجموعه «دل» هم به تهیه کنندگی او در شبکه نمایش خانگی پخش شده است. او تهیه کننده فیلم خوابم می آد رضا عطاران نیز بوده است.

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها