اختصاصی تیترکوتاه؛

قیمت جدید انواع ماشین ظرفشویی + جدول

در این گزارش به بررسی قیمت انواع ماشین ظرفشویی پرداختیم.

قیمت جدید انواع ماشین ظرفشویی + جدول

ماشین ظرفشویی یک دستگاه برقی مکانیکی بوده که جهت شستن و تمیز کردن ظرف و ظروف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این دستگاه در بسیاری از منازل و رستوران‌ها استفاده‌ شده و نخستین‌ بار یک بانوی ثروتمند امریکایی به نام جوزفین کاکرن موفق به اختراع این وسیله برقی شد.

ماشین‌های ظرفشویی دارای سه مدل رومیزی، ایستاده و توکار می‌باشند که ماشین‌های ظرفشویی رومیزی قابلیت جابه‌جایی را داشته و انواع متنوع ‌تری نسبت‌ به سایر مدل‌های خود دارند. ماشین‌های ایستاده برای حجم بالاتری از ظرف و ظروف استفاده‌ شده و در گوشه‌ای از آشپزخانه قرار می‌گیرند. مدل‌های توکار امکان جابه‌جایی را نداشته و در داخل کابینت‌ها نصب می‌شوند.

نحوه کار کردن ماشین ظرف‌شویی

مدل عملکرد ماشین‌های ظرف‌شویی به این شکل است که آب پس‌ از گذشت از مخزن نمک، وارد مخزن دیگری شده و توسط یک پمپ قوی، آب در داخل دستگاه با فشار بالا و توسط آب‌پاش به گردش افتاده و شروع به شستشوی ظروف می‌نماید. ماشین ظرف شویی از جمله وسایلی که نصاب پس از نصب ماشین ظرفشویی به شما ارائه می‌دهد میتوان به نمک مخصوص ماشین ظرف شویی اشاره کرد که سختی آب را کاهش می‌دهد.

مایع درخشان کننده، مایع جلا دهنده ماشین ظرف‌شویی که باعث براقی ظروف بعد از شستشو می‌شود و مواد شوینده که به دو حالت قرص و پودری با مارک‌ها و برندهای متفاوت وجود دارند.

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی و تاثیر آن بر مصرف آب

هنگامیکه شما ظرفهایتان را در سینک ظرفشویی می‌شویید ناخواسته آب زیادی مصرف می‌کنید، از مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی صرفه جویی در مصرف آب است. طبق گزارشات و میانگینی که گرفته‌اند برای شستن به طور مثال یک سرویس ۱۴۴ پارچه به‌صورت دستی مقدار ۸۵ لیتر آب مصرف می‌شود در صورتیکه همین مقدار ظرف را اگر با ماشین ظرفشویی بشوییم فقط ۱۶ لیتر آب مصرف می‌شود. در بعضی از مدل‌ها نیز این مقدار کمتر و در حدود ۱۰ لیتر می‌باشد.

قیمت ماشین ظرفشویی

در ادامه قیمت ماشین ظرفشویی را باهم بررسی می‌کنیم.

مدل قیمت

ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-۳۰W۱۲۵۲

۲۱,۷۲۳,۱۰۰

تومان

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDA ۳۵۱۱ W

۲۷,۱۷۴,۷۵۰

تومان

ماشین ظرفشویی مجیک مدل ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل KOR-۱۱۰۷A

۱۷,۳۸۸,۰۰۰

تومان

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F۳۵۳۲۰۰

۲۰,۹۰۰,۰۰۰

تومان

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS۶HMW۲۸Q

۳۸,۲۵۲,۱۰۰

تومان

ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN۲۸۴۲۴ W

۲۸,۵۵۰,۰۰۰

تومان

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها