کنتاکتور اشنایدر، زیمنس یا ABB؟ انتخاب ۲۰۲۴

بدون استفاده از کنتاکتور، احتمال بروز بسیاری از خسارت ها و خرابی ها به شدت افزایش می یابد. در ادامه درباره ی عملکرد محصول کنتاکتور صحبت کرده، سپس سه برند کنتاکتور یعنی کنتاکتور اشنایدر، زیمنس و کنتاکتور ABB را با یکدیگر مقایسه کرده و مزایا و معایب هرکدام را مقایسه می کنیم تا با بهترین برند کنتاکتور موجود در بازار آشنا شویم.

کنتاکتور اشنایدر، زیمنس یا ABB؟ انتخاب ۲۰۲۴

تا چه اندازه درباره ی یکی از پرفروش ترین محصولات بازار الکتریک یعنی کنتاکتور و بهترین برند آن اطلاعات دارید؟ در دنیای کنونی که فناوری و تجهیزات الکترونیکی مدرن حرف اول را در ادوات صنایع پیشرفته می زنند، استفاده از کنتاکتور تبدیل به عضو جدانشدنی در صنایع و کارخانجات شده است. بدون استفاده از کنتاکتور، احتمال بروز بسیاری از خسارت ها و خرابی ها به شدت افزایش می یابد. در ادامه درباره ی عملکرد محصول کنتاکتور صحبت کرده، سپس سه برند کنتاکتور یعنی کنتاکتور اشنایدر، زیمنس و کنتاکتور ABB را با یکدیگر مقایسه کرده و مزایا و معایب هرکدام را مقایسه می کنیم تا با بهترین برند کنتاکتور موجود در بازار آشنا شویم. احتمالا شما هم در پایان این مقاله برای خرید کنتاکتور اشنایدر و ویژگی های فوق العاده اش مشتاق خواهید شد. با ما همراه باشید.

کنتاکتور چیست؟

همه ی ما در طول روز لامپ های زیادی را روشن می کنیم و قطعا میدانیم که برای روشن کردن لامپ به الکتریسیته احتیاج داریم. واضح است که با اتصال الکتریسیته لامپ به سادگی روشن خواهد شد. حالا اگر بخواهیم همان لامپ را روشن و خاموش کنیم به چه قطعات دیگری احتیاج خواهیم داشت؟ قطعه ای که در منازل همه ی ما وجود دارد و به ما این امکان را می دهد که لامپ ها را روشن و خاموش کنیم، کلید است.

حال تصور کنید به جای لامپ، یک موتور الکتریکی در اختیار داشته و بخواهیم موتور را روشن و خاموش کنیم. برای روشن کردن موتور معمولا یک مدار سه فاز به آن وصل می کنیم. اما برای روشن و خاموش کردن یک موتور هم مثل لامپ، به یک کلید احتیاج داریم با این تفاوت که این بار کلید مورد نظر ما یک کلید صنعتی خواهد بود که ما به آن کنتاکتور می گوییم.

البته لازم است بگوییم که بین کلید و کنتاکتور اشنایدر تفاوت های زیادی وجود دارد.یکی از مهم ترین تفاوت های این دو محصول این است که سرعت عملکرد قطع و وصل (یا همان روشن و خاموش کردن) در کنتاکتور اشنایدر بسیار بالاتر از کلید است. بنابراین در کاربری هایی که سرعت عمل در اولویت قرار دارد، کنتاکتور اشنایدر بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 بهترین-کنتاکتور

بهترین برندهای کنتاکتور کدام اند؟

می‌توان گفت امروزه برای هر نوع کاربری یک کنتاکتور با توان و ویژگی های مناسب طراحی شده و در بازار موجود است، اما نیاز شما چیست و چه کنتاکتوری را باید انتخاب کنید؟ مشتریان و فروشنده های بازار لوازم الکتریک ایران، در مورد بهترین برند کنتاکتور موجود در بازار نظرات متفاوتی دارند. بر همه متخصصین این حوزه واضح است که کمپانی های عظیمی مانند اشنایدر و زیمنس و ای بی بی ، بازار خرید و فروش قطعات الکتریکی و صنعتی از جمله کنتاکتور را از آن خود کرده اند. اما هنوز هم برخی مشتریان برای انتخاب بهترین کنتاکتور موجود در بازار دچار مشکل می شوند.

همه چیز درباره ی کنتاکتور اشنایدر الکتریک

در حال حاضر با توجه به ویژگی های ارائه شده از محصولات موجود در بازار، بدون شک می توانیم کنتاکتور اشنایدر الکتریک را از باکیفیت ترین و پرکاربرد ترین محصولات موجود در بازار ایران بدانیم.

کمپانی اشنایدر الکتریک با کیفیت منحصر به فرد و فوق العاده خود توانسته است نظر مشتریان سخت گیر و مشکل پسند را نیز به خود جلب نموده و درصد بسیار زیادی از فروش بازار را از آن خود کند.

ممکن است در برخی از کنتاکتورهای موجود در بازار مشکلاتی مشاهده شود اما بدون اغراق می توانیم بگوییم کنتاکتور اشنایدر الکتریک بی‌نظیر است؛ محصولی با دوام بالا، سرعت مناسب، قیمت مقرون به صرفه و کارایی فوق العاده!

کنتاکتور اشنایدر با ویژگی ها و مشخصه های درخشان خود شما را متقاعد می کند تا برای استفاده از آن بدون هیچگونه نگرانی، بودجه خود را خرج نمایید.

برند اشنایدر الکتریک تعداد بسیار زیادی از استانداردهای لازم برای تجهیزات برق صنعتی را برای کنتاکتورهای اشنایدر دریافت نموده است.همچنین کنتاکتور اشنایدر نسبت به دیگر کنتاکتورهای موجود در بازار بالاترین بازه مقادیر ولتاژ و توان جریان را در انواع مدل های خود دارا می باشد و شما به راحتی می توانید آنها را برای مدارهای قدرت و فرمان خود در قیمت ها و توان های متفاوت تهیه نمایید.

برای مهم ترین وجه تمایز های کنتاکتور اشنایدر نسبت به دیگر کنتاکتورهای موجود در بازار، می توانیم از قابلیت کنترل از راه دور یاد کنیم. کنترل جریان با استفاده از کنتاکتور اشنایدر از راه دور برای شما امکان پذیر خواهد بود و که این نوع از کنترل علاوه بر راحتی، بسیار ایمن تر نیز خواهد بود.

و برای مزیت آخر هم باید بگوییم که نمی شود در مورد قطعات برقی صنعتی صحبت کرد بدون آنکه مقوله ی طول عمر موتور و قطعات به میان بیاید. عمر موتور های الکتریکی برای هر صاحب صنعت و مدیری بیشترین اهمیت را دارد. کنتاکتور اشنایدر این تضمین را به شما می دهد که از موتور شما محافظت کرده و میزان خسارت را به حداقل برساند. عمر موتورهای الکتریکی با استفاده از کنتاکتور اشنایدر افزایش خواهد یافت.

مقایسه-کنتاکتورها

مقایسه ی کنتاکتور ای بی بی و زیمنس

 ناگفته نماند که کمپانی اشنایدر الکتریک رقبای سرسختی در بازار الکتریک دارد و می توان گفت که کنتاکتور ای بی بی و کنتاکتور زیمنس نیز از محصولات با کیفیت بازار هستند . تولیدکنندگان ای بی بی و زیمنس در رقابت با کنتاکتور اشنایدر الکتریک همواره سعی در پیشرفت و بهبود محصولات خود دارند.

زیمنس و ABB هر دو تولیدکنندگان معروف کنتاکتورها هستند که دستگاه‌های الکتریکی هستند که برای کنترل جریان برق در مدار استفاده می‌شوند. هر دو شرکت طیف وسیعی از کنتاکتورها را با ویژگی ها و قابلیت های مختلف ارائه می دهند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

یکی از مزایای کنتاکتورهای زیمنس، شهرت آنها در زمینه ی دوام فوق العاده است. زیمنس سابقه طولانی در تولید قطعات الکتریکی با کیفیت بالا دارد و کنتاکتورهای آنها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آنها به دلیل طول عمر طولانی و توانایی مقاومت در شرایط سخت عملیاتی بسیار پرطرفدار هستند. علاوه بر این، کنتاکتورهای زیمنس اغلب دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند محافظت در برابر اضافه بار و تشخیص داخلی هستند که آنها را برای طیف گسترده ای از کاربردها مناسب می کند.

از سوی دیگر، کنتاکتورهای ABB به دلیل طراحی و فناوری نوآورانه خود شناخته شده اند. کنتاکتورهای ABB اغلب دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند بهره وری انرژی و قابلیت های نظارت از راه دور هستند که آنها را برای کاربردهای صنعتی مدرن مناسب می کند. علاوه بر این، کنتاکتورهای ABB در مقایسه با کنتاکتورهای زیمنس اغلب از نظر اندازه جمع و جورتر هستند که این ویژگی، نصب آنها را در فضاهای تنگ آسان تر می کند.

با این حال، یکی از معایب کنتاکتورهای زیمنس این است که می توانند در مقایسه با مارک های دیگر گران تر باشند. از سوی دیگر، یکی از معایب کنتاکتورهای ABB این است که ممکن است به اندازه ی برندهایی همچون اشنایدر و زیمنس، شناخته شده نباشد. این مشکل می تواند پیدا کردن قطعات پشتیبانی یا جایگزین برای کنتاکتورهای ABB را در برخی مناطق دشوارتر کند.

نتیجه گیری نهایی و خرید کنتاکتور

در نهایت به سادگی می توانیم نتیجه بگیریم که کنتاکتور اشنایدر با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای شما خواهد بود.حال اگر قصد خرید کنتاکتور اشنایدر تضمین شده و با قیمت مناسب را دارید، بهترین انتخاب برای شما مجموعه ی تخصصی تهران اشنایدر می باشد. تهران اشنایدر با فروش تجهیزات الکتریکی با کیفیت و با ارائه مناسب ترین قیمت، اعتماد بسیاری از کاربران و خریداران را به خوبی جلب نموده است. همچنین می توانید با مراجعه به این مجموعه از اصالت کالا و ضمانت محصول اطمینان خاطر کسب نمایید. کارشناسان و مهندسین تهران اشنایدر با توجه به نوع نیاز و کاربری مورد نظر و همچنین با در نظر گرفتن بودجه شما، بهترین و مناسب ترین کنتاکتور را به شما معرفی نموده و تا پایان پروسه خرید و نصب شما را همیاری خواهند نمود.

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها