بهترین زبان خارجی برای یادگیری

زبان انگلیسی همواره به عنوان یک زبان بین المللی اولویت اول افراد برای یادگیری به عنوان یک زبان خارجی بوده است. اما اگر بخواهید جدا از زبان انگلیسی زبان دیگری را برای یادگیری انتخاب کنید کدام زبان خواهد بود؟

بهترین زبان خارجی برای یادگیری

زبان انگلیسی همواره به عنوان یک زبان بین المللی اولویت اول افراد برای یادگیری به عنوان یک زبان خارجی بوده است. اما اگر بخواهید جدا از زبان انگلیسی زبان دیگری را برای یادگیری انتخاب کنید کدام زبان خواهد بود؟

مفیدترین زبان ها برای یادگیری همیشه پرگویش ترین زبان ها نیستند. شما ممکن است بخواهید زبانی را که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد یاد بگیرید تا در بین دیگران متمایز شوید. بهترین زبان های خارجی برای یادگیری آنهایی هستند که به شما الهام می بخشند و شما را قادر می سازند با دیگران در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید!

در اینجا با هم می خواهیم بررسی کنیم که جدا از زبان انگلیسی کدام زبان بهترین زبان خارجی برای یادگیری است و اگر مشتاق به یادگیری زبان دیگری جز زبان انگلیسی هستید چه زبانی را بهتر است یاد بگیرید.

زبان عربی

زبان عربی تقاضای زیادی دارد! شما با فرصت های حرفه ای متنوعی در زمینه هایی مانند سیاست، روابط بین الملل و اقتصاد مواجه خواهید شد. عربی توسط بیش از 300 میلیون نفر در سراسر جهان صحبت می شود که عمدتاً در شمال آفریقا و خاورمیانه متمرکز هستند.

مطالعه این زبان در مکان ‌های عجیب و غریب و از نظر تاریخی جذاب مانند مراکش، مصر، امارات متحده عربی و مالزی شما را با مساجد با تزئینات پیچیده ابوظبی، مدینه شلوغ فاس یا بسیاری از شگفتی‌ های طبیعی جنوب شرقی آسیا آشنا می‌ کند. زبان عربی یکی از مفید ترین زبان ها برای کسانی است که علاقه مند به مطالعه اسلام، آشنایی با سنت ها و فرهنگ مسلمانان و کشف بیشتر جهان هستند.

زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی که به طور باورنکردنی پرمخاطب است، زبان برجسته بسیاری از فیلم‌ های محبوب، نمایش‌ های تلویزیونی و آهنگ‌ های برتر بیلبورد است و در بیش از ۲۰ کشور زبان رسمی است. ایالات متحده دومین کشور بزرگ اسپانیایی زبان است و برای بسیاری، هنگام انتخاب زبان دوم برای یادگیری، این زبان انتخاب اول است.

لهجه ها یا انواع مختلفی از اسپانیایی در سرتاسر جهان وجود دارد. یکی از بهترین مکان ها برای یادگیری اسپانیا است، با توجه به اینکه آنها به شکل رسمی و استاندارد زبان را با تلفظ واضح صحبت می کنند. اگر برای غرق شدن در جامعه محلی به دنبال ماجراجویی هستید، کشورهای آمریکای مرکزی یا جنوبی مانند مکزیک، کاستاریکا، شیلی یا آرژانتین مکان های خوبی برای غوطه ور شدن یکی از مفید ترین زبان ها برای یادگیری هستند.

زبان چینی (ماندارین)

ماندارین گویش چینی و زبان رسمی کشور چین است که آن را به یکی از بهترین زبان ها برای یادگیری تبدیل می کند! به هر حال، چین خانه 1.4 میلیارد نفر است و چینی پرتکلم تر زبان در جهان است. چین همچنین یک نیروگاه اقتصادی است - داشتن دانش زبانی از ماندارین به این معنی است که شما به طور یکسان مورد توجه کارفرمایان و دانشگاه ها قرار خواهید گرفت. به عبارت دیگر، اگر در حال بحث هستید که کدام زبان خارجی را یاد بگیرید، نمی توانید با ماندارین شروع کنید.

در حالی که می‌توانید دوره ‌های ماندارین را به صورت آنلاین بگذرانید، چین بهترین مکان برای مطالعه و تمرین در نظر گرفته می‌شود زیرا زبان دشواری است.

زبان ژاپنی

ژاپن مقصدی رو به افزایش برای مسافرانی است که مجذوب منطقه پنج دریاچه فوجی، کوه باشکوه فوجی، غذاهای محلی اوزاکا، و چراغ های توکیو شده اند. دانستن زبان ژاپنی به شما این امکان را می دهد که اعماق فرهنگ ژاپنی را کشف کنید و به جواهرات بی نظیری مانند کیوشو، خانه تنگه تاکاچیهو و جزیره دورافتاده یاکوشیما سفر کنید.

فرهنگ ژاپنی و پیشرفت این کشور در رفاه باعث شده خیلی ها برای کار،‌ تحصیل و زندگی ژاپن مقصدشان شود از این رو یادگیری این زبان بسیار متوجه می باشد.

زبان فرانسه

فرانسوی یک زبان زیبا است که به عنوان دومین زبان مفید برای تجارت در نظر گرفته می شود. کانادا، سوئیس، فرانسه و مراکش همه مقاصد محبوب برای کسانی هستند که به دنبال یادگیری این زبان عاشقانه هستند.

اگر از طرفداران مد و غذاهای تند هستید، زبان فرانسوی ممکن است بهترین زبان برای شما باشد! این زبان محبوب جز زبان های برتر دنیا برای یادگیری می باشد و حتی در چند شهر کانادا برای دریافت اقامت باید فرانسوی بلد باشید.

زبان ایتالیایی

حرکات غیرکلامی ایتالیایی ها به این زبان جذابیت بیشتری بخشده است! ایتالیا مدت ‌هاست که به عنوان مکانی برای بازدید مورد استقبال قرار ‌گرفته است: غذاهای خوشمزه، شهروندان دوستانه و فرهنگ برون‌ گرا باعث می‌شود احساس کنید که در خانه هستید.

شکی نیست که یادگیری این زبان شما را برای مردم محلی محبوب می کند در حالی که یادگیری زبان ایتالیایی دشوارتر از زبان اسپانیایی است، اما زبان ایتالیایی دارای کلمات ریشه ای مشابهی به انگلیسی است که واژگان را آسان می کند.

زبان آلمانی

آلمانی، زبانی که به طور فزاینده ‌ای در سطح جهانی قابل توجه است. آلمان بزرگترین اقتصاد اتحادیه اروپا را دارد و این زبان که در خانواده زبان انگلیسی است، به طور گسترده صحبت می شود.

شما می توانید آلمانی را در بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله سوئیس و اتریش صحبت کنید، اما بیشترین آلمانی زبان ها را در آلمان خواهید یافت! یادگیری این زبان در کنار انگلیسی فرصت های بسیاری را برای شما ایجاد خواهد کرد.

کلاس زبان آنلاین

اگر به دنبال یک زبان خارجی هستید تا بتوانید موقعیت شغلی یا تحصیلی خود را بهبود دهید و یا مهاجرت کنید بهترین کار شرکت در کلاس زبان است.

کلاس زبان آنلاین می تواند با ارائه بهترین نوع تدریس و بدون محدودیت های کلاس های حضوری از جمله زمان رفت و آمد به شما به خوبی کمک کند تا زبان مورد علاقه خود را آموزش ببینید.

کلاس های زبان آنلاین موسسه زبان دهخدا از جمله باکیفیت ترین و پربازده ترین کلاس های زبان می باشند که می توانید هر زبانی را می خواهید آموزش ببینید و لذت یادگیری زبان را نیز کسب نمایید.

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها