مدت زمان لازم برای آیلتس ۷ چقدر است؟

مدت زمان لازم برای گرفتن نمره ۷ آیلتس چقدر است؟ منابع مناسب برای گرفتن نمره v آیلتس چیست؟ آکادمی زبان تات، تلاش می کند پاسخ درستی به این سوالات در مقاله زیر دهد

مدت زمان لازم برای آیلتس ۷ چقدر است؟

گرفتن نمره ۷ به بالا در آزمون آیلتس هدف بسیاری از افرادی است که می‌خواهند شرایط بهتری را پس از مهاجرت داشته باشند، برای کسب چنین نمره‌ای باید به اندازه کافی تلاش کنید و زمان بگذارید اما مدت زمان موردنیاز برای آیلتس ۷ چقدر است؟ اگر این سوال برای شما هم پیش آمده این مقاله را تا انتها مطالعه کنید چراکه قرار است در این مطلب به این سوال پاسخ دهیم.

برای گرفتن آیلتس ۷ در مجموع به چند ساعت مطالعه نیاز داریم؟

عوامل تاثیرگذار در تعیین زمان مطالعه آیلتس۷ 

تعیین زمان موردنیاز برای آمادگی آزمون آیلتس با هدف گرفتن نمره 7 ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد با این حال در ادامه عوامل تاثیرگذار در تعیین زمان موردنیاز برای کسب نمره 7 آیلتس را خواهیم آورد:

  • نوع آزمون آیلتس

آزمون آیلتس در حالت کلی در دو نوع آکادمیک و جنرال برگزار می‌شود، هر دو این آزمون‌ها شامل 4 مهارت ریدینگ، رایتینگ، اسپیکینگ و لیسنینگ هستند با این حال مطالب در آزمون آکادمیک کمی سنگین‌تر هستند و به مطالعه بیشتری نیاز دارند. بنابراین حتی اگر دو متقاضی در یک سطح زبان انگلیسی باشند و زمان آزاد یکسانی داشته باشند، احتمالا فردی که باید در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت کند به زمان بیشتری نیاز دارد.

حداقل نمره آیلتس مورد نیاز برای اپلای دانشگاه مختلف

  • سطح زبان فعلی متقاضی

سطح فعلی یک شخص در زمان شروع مطالعه برای گرفتن نمره 7 آیلتس می‌تواند در تعیین زمان موردنیاز وی به مطالعه موثر باشد. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که گرفتن نمره آیلتس قابل‌قبول نظیر نمره 7 برای هر شخصی متفاوت است به عنوان مثال فردی که آمادگی قبلی خوبی دارد و سطح زبان انگلیسی وی بالا است، می‌تواند با مطالعات کلی و یادگیری نکات این آزمون نمره موردنظر خود را کسب کند اما در مقابل فردی که دانش زبانی پایینی دارد باید ابتدا سطح زبان انگلیسی خود را به حد متوسط برساند و سپس در دوره آیلتس شرکت کند بدیهی است که حتی در صورتی که هر دو این افراد زمان خود را تنها به مطالعه زبان انگلیسی اختصاص دهند باز هم فرد دوم به مدت بیشتری برای گرفتن نمره 7 نیاز دارد.

  • ساعات مطالعه در روز

بدیهی است که اگر بتوانید ساعات بیشتری را در طول روز به مطالعه زبان انگلیسی اختصاص دهید می‌توانید در بازه کوتاه‌تری به هدف خود یعنی نمره 7 آیلتس برسید. به عنوان مثال اگر فردی بتواند روزانه 10 ساعت را به مطالعه زبان انگلیسی اختصاص دهد، می‌تواند نسبت به فردی که تنها 3 ساعت زمان مطالعه دارد، در بازه زمانی کمتری به آمادگی آزمون آیلتس برسد البته در صورتی که در زمان شروع مطالعه هر دو در یک سطح باشند.

  • نحوه مطالعه

مطمئنا داشتن یک استاد که به صورت خصوصی مطالب را منتقل کند می‌تواند شما را در بازه زمانی کوتاه‌تری به آمادگی برای آزمون آیلتس برساند. در حالی که اگر اطلاعات شما از ماهیت آزمون آیلتس و منابع آموزشی کامل نباشد و بخواهید از روش خودخوان استفاده کنید زمان زیادی را تلف خواهید کرد. از مزایای شرکت در دوره‌های آکادمی تات این است که تدریس به صورت تعاملی بوده و زبان‌آموزان نیز با هدف یادگیری صحیح باید تمارینی را به استاد تحویل دهند.

اهمیت زمان برای نمره 7 آیلتس

معمولا افرادی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، مدرک آن را برای مهاجرت نیاز دارند بنابراین مدریت زمان و دیگر مسائل در رابطه با مطالعه زبان انگلیسی از اهمیت بالایی برخوردار است. به هر حال برای کوتاه کردن مدت آمادگی برای گرفتن نمره 7 آیلتس شما می‌توانید از آموزش آنلاین آیلتس در آکادمی تات استفاده کنید، با شرکت در کلاس آنلاین آیلتس شما در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کرده‌ و می‌توانید از دانش و تجربه دکتر رامین رحمانی بهره‌مند شوید.

حتما می‌دانید که با توجه به قیمت ارز در کشور ما هزینه آزمون آیلتس نسبتا بالا است بنابراین بهتر است پیش از شرکت در آزمون مطمئن شوید که به آمادگی کامل رسیده‌اید. برای رسیدن به آمادگی کامل با هدف گرفتن نمره 7 آیلتس باید با توجه به شرایط و دانش خود در دوره‌هایی همچون کلاس لیسنینگ آیلتس، کلاس رایتینگ آیلتس، کلاس گرامر آیلتس، کلاس ریدینگ آیلتس، کلاس اسپیکینگ و دیگر دوره‌ها شرکت کنید.

تات-آکادمی

خوشبختانه تمام این دوره‌ها و حتی دوره‌های مختلف دیگر در آکادمی تات برگزار می‌شوند، این دوره‌ها به مدت 10 هفته یا دو ماه و نیم طول می‌کشند که البته شما بر حسب میزان زمان آزاد خود می‌توانید چند دوره را باهم ثبت‌نام کنید. البته در صورتی که بخواهید به صورت خصوصی کلاس داشته باشید، مطالب و زمان مطابق شرایط و نیاز شما تنظیم شده و به این ترتیب شما می‌توانید در مدت کمتری کارنامه آیلتس با نمره دلخواه خود را به دست آورید.

در پایان بد نیست بدانید که تنها دانستن بهترین نکات و مطالب به تنهایی شما را به موفقیت نمی‌رساند بلکه تلاش شخصی شما تضمین‌کننده موفقیت است با این حال ما تضمین می‌کنیم که با شرکت در کلاس های خصوصی و گروهی آکادمی تات که با تدریس استاد رامین رحمانی برای سال‌های طولانی در حال برگزاری هستند، هر آنچه شما برای موفقیت در آزمون آیلتس و گرفتن نمره 7 نیاز دارید را به شما انتقال خواهد داد حالا تنها کافی است که در کلاس‌ها شرکت کنید و با پشتکار خود به نتیجه برسید.

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها