آموزش و پرورش |فرهنگیان| معلم

این ظلم صدای فرهنگیان را در آورد

اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین، اقدامات وحشیانه رژیم منحوس اسرائیل را محکوم کرد.

این ظلم صدای فرهنگیان را در آورد

حملات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی صدای فرهنگیان ایرانی را هم در آورده است. فرهنگیان با دادن بیانیه های مختلف انزجار خود را از این نسل کشی اعلام کرده اند.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان،اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین، اقدامات وحشیانه رژیم منحوس اسرائیل را محکوم کرد. 

متن بیانیه این اداره کل به شرح زیر می‌باشد:

              بسم الله الرحمن الرحیم

رژیم غاصب صهیونیستی پس از هفت دهه ظلم، خشنونت، ترور، تخریب، غصب سرزمین، آواره سازی، کشتار دسته جمعی و اقسام جنایات علیه بشریت، محاصره طولانی مدت میلیون ها انسان بیگناه در باریکه غزه و محروم سازی آنان از کمترین امکانات حیاتی و نقض همه قوانین بین المللی در خصوص حفاظت از غیر نظامیان در حمله و حتی تعهدات آتش بس پیشین به یکباره در سحرگاه روز شنبه ۱۵ مهرماه گرفتار طوفان خشم فروخفته و سر ریز شده فرزندان مقاومت اسلامی در غزه شد و تمام سیستم های اطلاعاتی و امنیتی و گنبد پوشالی آهنین آن با یک غافلگیری محض از هم پاشید تا جائیکه به فرموده مقام عظمای ولایت امام خامنه ای شکست غیر قابل ترمیم را در تاریخ ننگین خود تجربه کرد و تعداد  زیادی از نظامیان این رژیم کودک کش در شهرک های مجاور نوار غزه و شبه نظامیان مسلح به‌ دست نیروهای قسام به درک واصل شده یا به اسارت درآمدند.

پس از ضربات مجاهدان فلسطینی رژیم صهیونیستی از یک سو دیوانه وار و به قصد جبران شکست غیر قابل ترمیم خود حملات کور، وحشیانه و شبانه روزی با اقسام سلاح های  نامتعارف، خانه های فلسطینیان را بر سر آنها خراب و با قطع آب و برق و جلوگیری از ورود دارو به مجازات این منطقه کردند و از سویی دیگر با مظلوم نمایی و تصویر سازی مزورانه سعی در تطهیر خود نموده است و آخرین جنایت وی حمله به بیمارستان المعمدانی غزه بوده که بیماران بیگناه اعم از زن و مرد، کودک و جوان و پیر را به خاک و خون کشیده است.

اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و بزرگداشت حماسه طوفان الاقصی و تبریک پیروزیهای این حماسه، شهادت زنان و کودکان و انسانهای بیگناه را محضر امام زمان ( عج ) و مقام معظم رهبری و همه مسلمانان جهان به ویژه مردم غیور و همیشه در صحنه  استان سیستان و بلوچستان تسلیت گفته و حمایت همه جانبه خود را از این مردم رنج دیده و ستم کشیده تاریخ در نوار غزه، کرانه باختری و اردوگاه های فلسطینیان در لبنان و سوریه اعلام نموده و از همه دولت های اسلامی  و همه آزادی خواهان جهان و سازمان های بین المللی و حقوق بشری می‌خواهد که در برابر این فاجعه بشری و جنایت هولناک، سکوت و مصلحت اندیشی را کنار گذاشته و با تمام وجود یاریگر مظلوم باشند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    به عنوان یک آموزگار بازنشسته ورد این ده هزار و.... معلم را خیر مقدم می گویم ،همان شد که از ما خواستن بمانید ما قبول نکردیم تا شما عزیزان آسان تر وارد این مجموعه مقدس شوید قدر خود قدر کار ،قدر دانش آموزان را بدانید،خدا قوت.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر