آقای وزیر بالاخره دل فرهنگیان را شاد کرد

وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال همکاری برای رسیدن به یک الگوی واحد برای تامین بیش از ۱۰۰ هزار مسکن برای فرهنگیان هستیم.

آقای وزیر بالاخره دل فرهنگیان را شاد کرد

تامین مسکن فرهنگیان توسط دولت یکی از سیاست‌هایی است که در برخی کشورها اجرا می‌شود. این سیاست به منظور ارائه مسکن مناسب و قابل پرداخت برای معلمان استفاده می‌شود.

دولت معمولاً برنامه‌هایی را برای تأمین مسکن معلمان اجرا می‌کند که شامل ساخت و ساز مسکن‌های مناسب، اختصاص زمین‌های مناسب برای ساخت مسکن و یا اعطای وام‌های مسکن با شرایط ویژه به معلمان است. هدف این سیاست‌ها، افزایش قابلیت دسترسی معلمان به مسکن مناسب و کاهش هزینه‌های مسکن آنها است.

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش درباره تاکید رئیس جمهور بر تامین مسکن فرهنگیان گفت: با وزیر راه و شهرسازی در حال تدوین برنامه هستیم و پیش بینی ما این است که اگر با وزیر راه و شهرسازی بتوانیم به تفاهم برسیم در همین ماه مهر تفاهم نامه مسکن را امضا خواهیم کرد و این یک اقدام دو طرفه است.

وی با بیان اینکه تامین مسکن فرهنگیان در تهران با کمک شهرداری انجام خواهد شد، ادامه داد: در حال همکاری برای رسیدن به یک الگوی واحد برای اجرای تامین بیش از ۱۰۰ هزار مسکن برای فرهنگیان هستیم که هنوز به آن الگوی واحد نرسیده‌ایم.

صحرایی درباره شرایط معلمانی که به آن‌ها مسکن تعلق خواهد گرفت، اظهار کرد: به معلمانی که در سامانه وزارت راه و شهرسازی شرایطشان «سبز» باشد، یعنی قبلا خانه نگرفته‌اند و اکنون نیز ملکی به نامشان نیست، مسکن تعلق می‌گیرد چون این امر قاعده وزارت راه و شهرسازی است و ما نیز طبق قاعده این وزارتخانه اقدام خواهیم کرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • سلمان ارسلو

    از دکتر صحرایی وزیر خوب وپیگیر آموزش و پرورش سپاسگزاریم و از اینکه در روز معلم برای اولین بار مبلغی را به عنوان روز معلم واریز کردند همین که به فکر معلمان زحمتکش هستند جای سپاس دارد امیدوارم این اقدامات پسندیده ادامه دار باشد

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر