این فرهنگیان آخر ماه پولدار می شوند

دبیر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از پرداخت معوقه حق‌التدریسی‌ها تا پایان شهریور ماه خبر داد.

این فرهنگیان آخر ماه پولدار می شوند

محمدرضا احمدی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی درخصوص تاثیر قطعی ۴۰ درصد معدل در کنکور، عنوان کرد: «به عنوان دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات، مخالف تأثیر قطعی معدل در کنکور هستم. نظر بنده تأثیر مثبت معدل در کنکور بوده زیرا این نظر عاقلانه و منطقی‌تر است.»

وی با انتقاد نسبت به حذف دروس عمومی از کنکور، اظهار کرد: «دروس عمومی همچون علوم دینی و قرآن و حدیث، اصول و پایه و مبانی انقلاب اسلامی است که در مدارس به دانش آموزان آموزش داده می‌شود. در خصوص این موضوع جلساتی در کمیسیون برقرار شد و نسبت به حذف آن از کنکور انتقاد بسیاری کردم.»

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی سیاست‌گذاری است نه قانون گذاری، تأکید کرد: «دانش آموزان کنکوری هیچ اطلاعی از کنکور ۱۴۰۳ و نحوه تاثیر معدل ندارند لذا امیدواریم نتیجه مطلوبی از جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بدست آید تا دانش آموزان و خانواده ها را از نگرانی خارج کند.»

اخیرا علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این خصوص گفته است: «مقرر شد جلسه دیگری توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای همراهی با مجلس تشکیل و جمعی از نمایندگان در آن حضور پیدا کنند تا اصلاحات و بازنگری لازم در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای کنکور ۱۴۰۳ صورت پذیرد.»

احمدی با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش، بیان کرد: «ما طرحی را در کمیسیون آماده کردیم تا نیروهای حق التدریسی، خرید خدمت، پیش دبستانی، غیرانتفاعی در آموزش و پرورش تعیین و تکلیف شوند اما دولت از ما خواست از پیگیری این طرح جلوگیری کرده تا لایحه‌ای ارائه دهد. در این خصوص چندین بار به وزیر آموزش و پرورش تذکر داده‌ایم تا هرچه زودتر لایحه را آماده و به مجلس ارسال کند تا کمبود نیرو در آموزش و پرورش نیز مرتفع گردد.»

البته، مهدی عسگری نماینده مردم کرج در جلسه علنی سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه مجلس گفته بود: «معلمان حق التدریسی دچار مشکل شده و حقوق معوقه آنها واریز نمی شود و متاسفانه آموزش و پرورش نیز در این زمینه پاسخگو نیست، لذا از کمیسیون مربوطه در مجلس نیز درخواست می شود این موضوع را پیگیری کنند.»

وی در پایان ضمن اشاره به پرداخت معوقه حق التدریسی‌ها تا پایان شهریور ماه، گفت: «وزیر آموزش و پرورش قول داده بود که بحث رتبه بندی معلمان را هرچه سریعتر تکمیل کند و مبالغ حق التدریسی ها نیز به صورت کامل پرداخت شود اما تاکنون این عمل اجرایی نشده است. ما در کمیسیون پیگیر رتبه بندی معلمان و حق التدریسی ها هستیم تا ان شاء الله تا قبل از مهر به صورت کامل انجام شده باشد تا معلمان با انگیزه  و انرژی بیشتری سال تحصیلی جدید را آغاز کنند. من شخصا با وزیر صحبت کردم و ایشان قول دادند تا پایان شهریور ماه هم معوقه حق التدریسی ها و هم رتبه بندی معلمان به صورت کامل انجام خواهد شد.»

منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • معلم

    معوقه رتبه بندی ۱۴۰۰ ؟؟؟؟؟؟

    • اسماعیل دریساوی

      اقای وزیر معوقات 1400 و حکم رتبه بندی بازنشستگان ۴۰۰ کی پرداخت میشه؟ خسته شدیم از وعده های بدون عمل...؟؟؟

  • محمد

    بلاخره مافیای کنکور داره داره فرمون میگیره دستش ،این آقا تاالان لال بودن ؟!!!

  • ی

    باز خوبه یکی دارن از حقشون دفاع کنه ما ها نیروهای خدماتی خراب شده فوش بدهین خوشحال میشیم چون کسی نیست.......که

  • خدمات

    هرچه درباره حقوق می گویند دروغ دروغ است به جز دروغگویی چیز دیگری نمی دانند

  • مجیدمومیوند

    به خدا سوگند؛ شما ها و وزیر آموزش و پرورش، قطعا عوامل اسراییلی- آمریکایی هستید!! نه تو را خدا پرداخت نکنید. لطفا خفه شید.

  • .

    مخاطبم کسی هست که این تیتر رو خبری کرده
    شما اگه بعد یک سال،بدهیتو بدن پولدار میشی؟بنظرم فقط یک بیشرف همچین تیتری میتونه بزنه

  • ناشناس

    شعار امیدهای واهی خجالت نمی کشید عذاب وجدان نمی گیرید با این همه دروغ از ۱۴۰۰ یعنی رتبه بندی را نمی تونید سر وسامان بدین یا منقولید یا شیطان خدا میداند

  • محمود سارانی

    چراباروح وروان مردم بازی میکنند،. معوقات 1400چه شد، وعده ندهيد

  • ناشناس

    این صحرایی از وقتی اومده فقط داره حرف میزنه.
    آقا یه کمی هم کار کن .
    یه نفسی بکش
    قبل از تو دیگران همین راه رو رفتند وبی نتیجه بود.
    یه کمی از وزرای همکارت یاد بگیر که درسال یکی دو بار مصاحبه می‌کنند
    اونها اینهمه قول وقرار پوچ به کارمنانشون نمیدن.
    اگرهم حرف بزنن عمل میکنن.
    تازه هفته قبل رفتی پشت تریبون نماز جمعه از حقوق معلمان گفتی کدوم وزیر از پشت تریبون درباره خونوادش اینجوری حرافی میکنه .
    آخه یه کمی یاد بگیر کی کجا وچگونه حرف بزنی
    خدا به ما فرهنگیان صبر بده

  • ر الف

    سلام
    چرا معوقه پاداش بازنشستگان مهر ۱۴۰۰ واریز نمیشه ؟؟ چرا حکم رتبه بندی واسه این گروه ر حقوق تاثیر داده نمیشه ؟! خدا رو خوش نمیاد بازنشسته مستاجر چشم براه معوقاتش هست .... انسان باشید و درک کنید

  • ناشناس

    انقدر مشکلات داریم برای وصله زدن .عزیزان اموزش و پرورش از وقتی که کرونا اومد به کلی به حال خود رها شد و کلاس ۱۸ نفری ۴۰ نفر شد چون ساخت و ساز نداشتید .

  • لیلا

    انصاف چیست بگم براتون از ۳۰ به شما ۳ بدهند با ان همه دوره ۲۹ سال میگن بی انصافی .براتون در مورد بی انصافی انشا مینویسم

  • علی

    خاک بر سر کثافتت

  • مجید

    رتبه بندی بازنشستگان ۱۴۰۰ پس چی شد

  • علی

    نمایندگان هم مانندوزیرآموزش وپرورش وعده های کذب میدهند

  • ایرانی

    چرا کسیکه متولی امر است وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی را به این شورا گوشزد نمی‌کند؟

  • معلم

    شرمتان باد،ننگتان باد،که اخبار خفت بار رتبه بندی و پرداخت حق التدریسی که معلمان سال قبل انجام داده اند را هر روز صدر اخبار قرار می دهید.
    ما از خجالت آب شدیم.
    آقای نماینده مجلس کل حقوق ۳۰ سال خدمت خالصانه من به اندازه یک ماشین شاسی بلند که بدونه ضابطه به شما داده اند
    نمی شود.۱۲

  • حمید

    درست است که کمبود نیرو دارید نیروهای را استخدام کنید که رشته آنها مرتبت با آموزش و پرورش باشد.رشته جوشکاری و طراحی دوخت را می آورید که ابتدایی درس بدهد چرا با سرنوشت بچه هامون بازی می کنید.بهترین رشته برای تدریس ابتدایی .رشته آموزش و پرورش ابتدایی روانشناسی است

  • دانا

    اُف برشما که حق فرهنگیان را می خورید و در بوغ و کرنا می کنید که بهای ته نان به فرهنگیان خواهیم داد ، اُف بر شما!!!

  • بهمن

    سلام
    به خدا خجالت بکشید حق معلم را بعد بک سال می خواهید پرداخت کنید بعد با بوق و شیپور اعلام می کنید کدام سازمان ابن همه منت سر همکارش به خاطر حق و حقوقش می گذارد، معلم شان و ارزش دارد با آبروی این قشر فرهیخته بازی نکنید

  • علیرضا

    بنام خداوند جبار وقهار ،همیشه مسئولین وعده ی سرخرمن میدهند وهیچکدام سر حرف وقولشان نیستندوعمل نمیکنند .آیااینها ازخدا واعمالشان نمیترسند آیا درپیشگاه حق جوابگو نیستند ،فکر میکنند دنیا بی صاحب وسالاره.ماکه بازنشست شدیم ولی ازاین دیگ چوبی حلوایی نخوردیم واز رتبه بندیمان ناراضی هستیم با۳۱ سال سابقه بما دادند رتبه ۲ ولی به ۱۶سال سابقه دادند رتبه ۴ مانمیدانیم قضاوت کندگان رتبه بندی چطوری امتیاز دادند کسب هم جوابگو نیست همه اززیر بار مسئولیت شانه خالی میکنند.فریاد رسمان خداست انشااله.بگذار حق بازنشستگان درپرونده سیاه بعضی از مسیولین بعنوان دین بماند ومدیون فرهنگیان باشند وماروسفید بمانیم .همه رابه خداوند قهار وجبار می سپارم که انتقام گیرنده ی بدون پارتی میباشد .

  • ناشناس

    کلیه اجناس چند برابر شده است اگر حق التدریس ها را به موقع می دادید حداقل کمی مشکلات حل می شد چرا تیتر جیب پر پول را می گذارید

  • ناشناس

    آقای وزیر لااقل حکم ورتبه بندی چهارصد بزنید بعد معوقات ورتبه بندی 1402هم تاهفته های آیندهی دیگر بزنید فقط درحد حرف است نه عمل از انتظار کشیدن خسته شدیم چقدرامروز وفردا میکنیدتورا خدا اونایی که حقوقشون ازبیست بالاست یعنی سی،چهل، پنجاه میلیون وخیلییییییی بیشتر هم میگیرند رسیدگی کنید. به خدا از چشم همه ی فرهنگیان اشک درآوردید😭😭😔😔

  • ناهیدشیخ حسینی پیرکوهی

    سلام
    چراتکلیف پیش دبستانی های باسابقه روشن نمی شودعدالت کجاست؟
    آیابرای سوابق تحصیلی کنکور۱۴۰۳ ترمیم معدل برای پشت کنکوری ها لازم هست که سخت ترین امتحان نهایی برای ۱۴۰۲رو داشتند؟

  • ناشناس

    آقای محترم بچه ها دوازده سال دروس دینی و مذهبی رو می خونن همین نبودنشون تو کنکور می خواد تاثیر گذار باشه شما نمی خواد دلتون بحال دین مذهب بسوزه بفکر آخرت خوت باش که داری با روح و روان بچه های مردم بازی می‌کنی خدا ازتون نگذره

  • دکتر معلم زیر خط فقر

    با سلام
    همیشه تیترهای معنی دار در جهت تحقیر فرهنگ و فرهنگی می زنید لطفا اگر ایمان ندارید آزاده باشید
    تیتر واقعی بزن

  • امیر

    اینقدر بی عدالتی اینقدر بی مسولیتی
    این وزیر تازه حج رفته این پیام‌ها و میخونه؟؟
    خجالت بکشید از وجودتان که باعث رنج و درد فرهنگیان شدید خدای کعبه از تون نگذره که این تابستان هم تمام شد و بچه هایمان هیچ تفریحی نکردن و با ناراحتی به استقبال مهر و مدرسه میروند

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر