وعده جدید دولت به فرهنگیان معترض + فیلم

صحرایی: صندوق بازنشستگی احکام رتبه بندی معلمان بازنشسته را اعمال نکرده است.

حجم ویدیو: ۳.۱۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۶ دانلود ویدیو

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رتبه بندی بازنشسته ها در آموزش و پرورش اعمال شده است. مساله ما پرداخت کسور از طریق سازمان برنامه و بودجه به صندوق بازنشستگی برای صدور احکام بازنشستگی است.

وی افزود: به طور پیوسته پیگیر موضوع هستیم چون آموزش و پرورش کار خود را انجام داده است. بین سازمان برنامه بودجه و صندوق بازنشستگی در خصوص وجه پرداخت شده اختلاف نظری وجود دارد که قول دادند تا پیش از شروع تحصیلی حل کنند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • اسی

    باز هم یک دروغگو دیگه سکان ام پ ر را بدست گرفت مرده علنا چشم درچشم داره مزخرف میگه ...تابه امروز می گفتن بوچه کافی فراهم شد مشکلی نداریم حالا میگه سازمان بو جه وصندوق بازنشستگی به تفاهم نرسیدن...مناسفیم

  • ناشناس

    اینکه پرداخت سنوات دست سازمانی دیگر است برای ما قابل قبول نیست چون ما برای آموزش و پرورش کار کردیم،این حرف ها خود را به کوچه علی چپ زدن است.و این جنگ زرگری برای لحاف ملا می باشد.شما که غم ندارید هم دست دارید هم منابع مفت برا خودتان فکر من نیستی که شرمنده دخترم هستم که می خوا بره خونه بخت ،توان خرید را از بقالی روستا یمان را ندارم شما برا خودتان از اروپا و آمریکا وترکیه برا داماد عزیز تر از جانتان خرید می کنید.درد را به چه کسی بگوییم.

  • حسین

    جناب وزیر ا پ اگر شما بازنشسته ها رو با رتبه ۵ بازنشسته کنید دوباره همه سر کار خواهند آمد وکمبود نیرو ندارید

  • علی اصغر جوانمرد هستم ۳۰ سال خدمت کردم

    اگر من با رتبه ۵ بازنشسته کنید که سی سال خدمت کردم دوباره سر کار خواهم آمد اگه نه خیر

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر