خبر مهم برای معلمان با سابقه

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: امکان ادامه خدمت برای معلمان با ۳۰ سال سابقه کار در لایحه پیشنهادی برنامه هفتم پیشنهاد شده است.

خبر مهم برای معلمان با سابقه

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزیر آموزش و پرورش در کلاردشت یکی از دغدغه آموزش و پرورش را خروج نیرو‌هایی با ۳۰ سال سابقه کار اعلام کرد و گفت: ادامه خدمت برای معلمان با ۳۰ سال سابقه کار، در لایحه پیشنهادی برنامه هفتم آورده شده است که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود آن را تصویب کنند.

احمدی لاشکی افزود: در این لایحه پیشنهاد شده است پاداش پایان خدمت ۳۰ ساله به این افراد پرداخت شود و آن‌ها ۵ سال دیگر بتوانند تمدید کنند تا آموزش و پرورش با نیرو‌های کارکشته مسیر آموزش را ادامه دهد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • چغندربگ

    هرگز یک ساعت اضافی در آموزش و پرورش و تدریس نخواهم ماند، همش بیگاری، دروغ و ستم دیدم.

  • سگ

    برادر خوواهر من ماند م هنوز شش خرداد402 است یک ریال !

  • معلم

    عنایت فرمایید از وجود عوامل اداری و اجرایی بعد از ۳۰ سال خدمت استفاده فرمایید والله به خدا معلمی که ۳۰ سال تدریس موفق داشته باشه توانایی یک ساعت تدریس را نداره

  • فرری

    خاک تو سر اون معلمی که گول اینا رو بخوره قرار بود قرار بود حق التدریس رو هر ماه بدن تا الان هیچ خبری نیست اون با این تورم بازنشسته بشی غصه بخوری شرف داره تا بری کلاس منتظر حق الزحمه باشی

  • ناشناس

    بسیار نیک است ،ما عقیده داریم معلم تازه با معلم کهنه سابقه همکار شوند تا فن ها را یاد بگیرد ،معلم تازه فن هایی دارد معلم با سابقه هم پیشرفت های زیاد در کنار هم ،چون معلم تازه واردی برا ابتدایی گفت آی بی کلاه آی با کلاه.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر